تاریخ انتشار :يکشنبه ۸ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۹
جالب است ۰
در مجمع عادی سالیانه رقم خورد؛

رونمایی از سامانه سهامداران بورس کالای ایران

امروز همزمان با برگزاری مجمع عادی سالیانه بورس کالای ایران از سامانه اطلاع رسانی سهامداران این شرکت به منظور سهولت در ارایه خدمات، رونمایی شد.
رونمایی از سامانه سهامداران بورس کالای ایران
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، سامانه سهامداران بورس کالا با توجه به افزایش تعداد سهامداران و نیاز به کسب اطلاعات به روز و دقیق سهام توسط آن ها طراحی شده که در این سامانه، سهامدار می تواند تمامی اطلاعات خود اعم از اطلاعات شخصی، آخرین وضعیت از تعداد سهام، ریز معاملات و نیز سود تقسیمی مصوب و پرداخت شده را در هر زمانی از روز دریافت کند.

همچنین سهامداران می توانند با ورود به این سامانه، اطلاعات کلی از جمله شماره حساب بانکی اعلامی خود را تغییر داده و اطلاعات عمومی خود را به روز نماید.

سهامداران می توانند در اولین بار، با استفاده از 5 رقم کد بورسی خود به عنوان نام کاربری و شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور وارد سامانه ارتباط با مشتریان شوند؛ سهامداران پس از ورود بایستی رمز عبور خود را تغییر داده و مجدد وارد سامانه شوند.

در این سامانه اطلاعات عمومی از قبیل نحوه تماس با شرکت، آگهی دعوت سهامداران به مجامع عادی و فوق العاده صاحبان سهام و نیز مصوبات مجامع در دسترس است و سایر اخبار و اطلاعیه ها نیز در آن برای سهامداران نمایش داده خواهد شد.

گفتنی است سهامداران شرکت بورس کالای ایران برای بهره مندی از این سامانه می توانند به آدرس https://saham.ime.co.ir (https://saham.ime.co.ir/) و یا سایت رسمی شرکت بورس کالای ایران به نشانی http://www.ime.co.ir (http://www.ime.co.ir/) بخش «سامانه سهامداران» مراجعه کنند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdchiznq.23nv6dftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما