تاریخ انتشار :شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۷
جالب است ۰
شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع سیمان در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۴۹۷ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۱۷۷ ریال اعلام شده بود، از افزایش ۱۸۱ درصدی برخوردار است.
"سیدکو" به هر سهم ۴۹۷ ریال اختصاص داد
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع سیمان با سرمایه ۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع سیمان در دوره یاد شده، مبلغ ۲ هزار و ۳۸۴ میلیارد ۱۶ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۴۹۷ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۱۸۱ درصدی برخوردار است.

لازم به ذکر است در صورت مالی حسابرسی شده دوره مذکور نسبت به گزارش حسابرسی نشده، تغییری مشاهده نمی‌شود.

این شرکت بورسی، سود انباشته پایان سال را با افزایش ۵۵ درصدی نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، مبلغ ۴ هزار و ۲۰۲ میلیارد و ۸۴۹ میلیون ریال اعلام کرده است.

"سیدکو" در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۸۴۸ میلیارد و ۹۳۰ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۱۷۷ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

همچنین براساس این گزارش، ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع سیمان در دوره یاد شده، با افزایش ۱۵ هزار و ۴۶۸ میلیارد و ۸۹۲ میلیون ریال به ۲۱ هزار و ۴۲ میلیارد و ۴۱۲ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش ۷۹۲ میلیارد و ۱۲۹ میلیون ریال معادل ۴ هزار و ۷۶۸ میلیارد و ۱۱۴ میلیون ریال محاسبه شد.

"سیدکو" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۶۱۲ میلیارد و ۷۱ میلیون ریال به مبلغ معادل یک هزار و ۵۴۷ میلیارد و ۹۹۰ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۹۳۵ میلیارد و ۹۱۹ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع سیمان طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و ۳۹۰ میلیارد و ۷۴۱ میلیون ریال خریداری کرد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcdoj09.yt0n56a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما