تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۷
جالب است ۰
بازارهای آسیایی با معاملات امروز، دهمین روز افزایش شاخص ها را پشت سر گذاشت و با روندی صعودی معاملات را از سر گرفت.
رشد متغیرهای آسیایی در شروع معاملات امروز
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، جلسه فدرال رزرو آمریکا تا پایان هفته جاری تشکیل خواهد شد و به نظر می رسد اقتصاد آمریکا در انتظار نتیجه این نشست خواهد بود تا قدم بعدی را با آگاهی بردارد . این در حالی است که اقتصاد جهانی در حال ریکاوری پس از پاندمیک شدن ویروس کرونا است.

به نظر میرسد، روند افزایشی شاخص ها در معاملات بازارهای جهانی پس از اعلام افزایش میزان مشاغل در آمریکا با قدرت بیشتری ادامه یافت و این آمار به مثابه یک موتور توربوشارژ ، شاخص های جهانی را تقوبت کرد.

این در حالی است که، هنوز بازار طلا به عنوان یک پشتوانه محکم با متقاضیان زیادی رو به رو است و ارزش ین ژاپن نیز با روند صعودی در حال حرکت است.

در معاملات امروز بازارهای آسیایی، شاخص آسیا پاسفیک به غیر از ژاپن با رشد ۰.۳ درصدی همراه شد و شاخص نیکی ژاپن هم رشد ۰.۱ درصدی داشت.

ویشنو واراتان، مدیر تحلیل گری و استراتژی بانک میزوهو در سنگاپور در این خصوص بیان داشت: نشست فدرال رزرو هم اکنون یک موقعیت حساس برای سرمایه گذاری است و تصمیمات جلسه آتی این نهاد می تواند تاثیر بسزایی در تصمیم گیری سرمایه گذاران داشته باشد.

بر این اساس، شاخص بازارهای دیگر مناطق آسیایی نیز معاملات امروز را در مدار مثبت آغاز کرد و شاخص استرالیا، هنگ کنگ و کره جنوبی با رشد بیش از ۰.۳ درصدی همراه شد.

به نظر می رسد، عاملی که رشد قیمت طلا را محدود کرده است، استقبال سرمایه‌ گذاران از دارایی‌ های پرریسک به دلیل بهبود اعتماد به احیای اقتصادی است که شاخص نزدک را در ماه آپریل به رکورد بالایی رساند. بازارهای سهام آسیایی هم روند صعودی پیدا کرده‌اند.

استفن اینس، استراتژیست شرکت خدمات مالی “اکسی کورپ” در این خصوص اظهار داشت: در نتیجه روند صعودی بازارهای سهام در چند هفته گذشته، طلا در یک روند نزولی منطقی ثابتی قرار دارد و ممکن است هرگونه روند افزایشی با فروش گسترده از سوی معامله‌گران روبرو شود.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره ۱.۶ درصد افزایش یافت و به ۱۷ دلار و ۵۷ سنت رسید. بهای هر اونس پلاتین برای تحویل فوری با ۰.۱ درصد افزایش، به ۸۳۳ دلار و ۳۵ سنت رسید. هر اونس پالادیم برای تحویل فوری با ۰.۵ درصد کاهش، در ۲۰۱۳ دلار و ۴۱ سنت ایستاد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdchz6n-.23nwkdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از قیمت دلار تا پایان سال جاری
بالای 50 هزار تومان
زیر 40 هزار تومان
آخرین عناوین