تاریخ انتشار :چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۸
جالب است ۰
تصمیم برای برگزاری اولین جلسه مجلس یازدهم و انتخاب هیات رئیسه دائمی، موجب اختلاف نظر در میان منتخبان شد ولی در نهایت با رای گیری استمزاجی قرار شد که اولین جلسه در تاریخ ۵ شنبه، ۸ خرداد برگزار شود.
تکلیف هیات رئیسه دائمی مجلس فردا مشخص می‌شود
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،حجت الاسلام سیدرضا تقوی رئیس سنی مجلس در رابطه با تصمیم گیری برای برگزاری اولین جلسه مجلس یازدهم و انتخاب هیات رئیسه دائمی، به دو نظر مختلف اشاره کرد و گفت: قرار شد از مجلس استمزاج کنیم که جلسه بعدی یکشنبه یا 5 شنبه باشد یا یکشنبه. من دلایل این دو نظر را بگویم که به حق کسی اجحاف نشده باشد. ما در هیئت رئیسه میتوانستیم تصمیم بگیریم ولی با یک مشکل رو برو شدیم و قرار شد برای حل مشکل از مجلس سئوال کنیم.

او به تشریح دلایل این دو گروه پرداخت: آنهایی که میگویند جلسه 5 شنبه باشد، دلیلشان این است که ما زودتر جلسه را شروع میکنیم و این خودش پیام دارد، می خواهیم به مردم بگوییم که ما برای کار مجلس جدی هستیم و از وقت بیشتر استفاده کنیم اما آنهایی که متعتقد به برگزاری جلسه در یکشنبه بودند، می‌گفتند فرصت بدهید که نمایندگان هم را بشناسند، امروز شعب مشخص شد، چرا عجله دارید. سوم فرصت بیشتری برای شناخت کاندیدهای هیئت رئیسه ایجاد می شود.

این رای گیری به شکل قیام و قعود انجام شد و در نهایت منتخبان مجلس یازدهم در اولین رأی گیری رأی به برگزاری اولین جلسه مجلس در 5 شنبه دادند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdchwmn-.23nwwdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین