تاریخ انتشار :دوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۵
جالب است ۰
دو باشگاه استقلال و پرسپولیس قطعا امسال واگذار خواهد شد.
مدیریت سرخآبی‌ها پس از واگذاری دو باشگاه به چه صورت خواهد بود؟
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، حمیدرضا فولادگر  با اشاره قرائت گزارش کمیسیون کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی مجلس در خصوص بلاتکلیفی واگذاری دو باشگاه فرهنگی – ورزشی پرسپولیس و استقلال، اظهار کرد: این گزارش درباره موانع واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس دهم شورای اسلامی با اشاره به اهمیت واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و تکلیف قانونی در این رابطه در قوانین بودجه سنواتی سال 98 و 99 کل کشور، تصریح کرد: لازمه واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس، درآمدزا بودن دو باشگاه است که در گزارش مهم کمیسیون ویژه راهکار درآمدزا بودن باشگاه‌ها را پرداخته شد.

فولادگر یکی از راه‌های مهم درآمدزا شدن باشگاه‌ها را حق پخش تلویزیونی برشمرد و افزود: از سوی دیگر تبلیغات تجاری، فروش برند و دیگر موضوعات مسئله مهمی است که باید پیگیری شود.

وی با انتقاد از بلاتکلیفی حساب‌های مالی دو باشگاه، تأکید کرد: یکی از اصلی‌‎ترین موانع واگذاری دو باشگاه، بهم ریختگی حساب باشگاه‌ها است که موجب عدم شفافیت درآمدها و بدهی‌ها سرخآبی‎ها می‎‌شود.

فولادگر با بیان اینکه این دو باشگاه دارایی‎‌ها و املاکی دارند که پیش از طی تشریفات واگذاری باید به آن‌ها رسیدگی شود، گفت: بر اساس مصوبه مجلس سهام دو باشگاه باید از طریق فرابورس پس از کشف قیمت، به صورت بلوک مدیریتی 51 درصدی واگذار  شود و همچنین مابقی سهام  به عموم عرضه شود.

رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی مجلس تصریح کرد: مهم‌‎ترین مسئله در واگذاری سرخآبی‌ها ارائه بلوک مدیریتی 51 درصدی سهام است که این مهم برای مدیریت متمرکز باشگاه‎ها صورت خواهد گرفت تا مدیریت باشگاه چندپاره و غیرمتمرکز نباشد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcirwaq.t1a3y2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین