تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۵۱
جالب است ۰
بازارهای آسیایی در معاملات امروز در مسیر افزایشی قرار گرفتند در حالی که اخبار منتشر شده در خصوص موفق بودن آزمایش های واکسن کوید ۱۹ موجب بازگشت امید به بهبود اقتصادی در جهان شد.
واکنش مثبت بازارهای آسیایی نسبت به واکسن کوید ۱۹
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،در معاملات امروز بازارهای آسیایی، شاخص آسیا پاسفیک به غیر از ژاپن بدون حرکت باقی ماند در حالی که دلار استرالیا در مقایسه با دیگر همتایان خود در بازار ارز، روند نزولی را در پیش گرفت.

بازارهای اروپایی نیز در معاملات امروز در مدار نوسانی قرار گرفتند در حالی که شاخص آتی فوتسی لندن و یورواستاکس با افت ۰.۳ درصدی همراه شدند اما شاخص آتی اس اند پی رشد ۰.۶ درصدی را از آن خود کرد .

پس از آنکه سایت خبری پزشکی STAT در خصوص موفقیت آمیز بودن تست واکسن کرونا بر روی انسان خبر داد بازارها با ثبت واکنش های متغیر نسبت به بازگشت به زندگی عادی، امیدوار شدند.

از سوی دیگر، قیمت سهام در بازارهای چین و هنگ کنگ هنوز کمتر از قیمت ارزشی معامله می شوند و بازار این منطقه در انتظار نشست اقتصادی دولت در روز جمعه است تا نسبت به اجرایی کردن بسته محرک مالی جدید تصمیم گیری شود.

در این بین، شاخص نیکی ژاپن و اس اند پی استرالیا با رشد ۱ درصدی رو به رو شدند.تاپیکس ژاپن رشد ۰.۵ درصدی را از آن خود کرد و شاخص اس اند پی استرالیا نیز ۰.۲ درصد رشد کرد.

بازارهای آمریکا که در روز گذشته با سخنرانی جرومی پاول، توانستند رشد مختصری را به ثبت برسانند در معاملات امروز، با اصلاح روند مثبت دیروز در مدار تعادل قرار گرفتند.

جرومی پاول، رئیس فدرال رزرو آمریکا اظهار داشت که بانک مرکزی، ابزار زیادی برای دخالت در بازار دارد این در حالی است که وزیر دارایی آمریکا نیز اظهار داشت که برنامه هایی برای کاهش مالیات طبقه متوسط در پیش است که می تواند محرک تقاضا و مصرف و تولید ناخالص داخلی آمریکا باشد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdci3waq.t1a3u2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما