تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۳
جالب است ۰
علیرضا صالح، تعیین تکلیف مدیریت سهام عدالت مشمولان را یکی از موارد مهم برشمرد و گفت: آزادسازی اینگونه خواهد بود که ظرف ۶ ماه آینده بتوانند تا ۲۰ درصد سهام را بفروشند.
مشمولان سهام عدالت ۶ ماه بعد امکان فروش ۲۰ درصدی دارند
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، علیرضا صالح تعیین تکلیف مدیریت سهام عدالت مشمولان را یکی از موارد مهم برشمرد و گفت: مشمولان دریافت سهام عدالت یک ماه فرصت دارند تا نحوه آزادسازی سهام را مشخص کنند. سال 85 با فرمان رهبر انقلاب، سهام عدالت برای 6دهک جامعه درنظر گرفته شده و طی این سال ها از محل سود شرکت های سرمایه پذیر موجود در پرتفوی سهام عدالت مبلغ هر برگه تامین شده است.

وی افزود: دو دهک پایین جامعه که تخفیف 50 درصدی در سهام عدالت داشتند، برگه سهام عدالت یک میلیون تومانی در اختیار دارند. این رقم برای مابقی مشمولان حدود 500 هزار تومان است. برخی از مردم دارای سهام عدالت 532 هزار تومانی و برخی نیز 492هزار تومانی هستند. علت این اختلاف نیز در آن است که در مقطعی از زمان سودی بالغ بر 40 هزار تومان به حساب برخی از مشمولان واریز شد که این رقم از حساب آنها کسر شده است.

این مقام مسئول با اشاره به پرداخت سود سهام عدالت طی سه سال اخیر به حساب مشمولان، ادامه داد: سود سهام سال 95 به مبلغ 150 هزار تومان در سال 96، سود سهام سال 96 که معادل 175 هزار تومان بود در سال 97 و سود سهام مربوط به سال 97 نیز که معادل 205 هزار تومان بود در سال 98 به حساب افراد واریز شد. با توجه به اتمام 10سال زمان مقرر برای آزادسازی سهام عدالت این امر به مرحله اجرایی وارد شده و باید مدیریت آن تعیین تکلیف شود.

صالح درخصوص مهلت 30روزه مشمولان برای نحوه آزادسازی سهام بصورت مستقیم یا غیر مستقیم، توضیح داد: این مهلت 30 روز در نظر گرفته شده که 10 روز آن سپری شده و تنها تا پایان ساعت 24 روز 8 خرداد مهلت برای این موضوع وجود دارد. آزادسازی سهام عدالت احتمالاً اینگونه خواهد بود که ظرف شش ماه آینده بتوانند تا 20 درصد سهام را بفروشند و این به دلیل حفظ ارزش سهام عدالت است و از طرفی بازار باید کشش داشته باشد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdch-xn-.23nwkdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما