تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۵
جالب است ۰
بازارهای آسیایی در معاملات امروز به دنبال روند معاملاتی شب گذشته در وال استریت با کمی افزایش همراه شدند در حالی که به نظر می رسد بازگشت فعالیت های اقتصادی، تاثیر مثبتی را بر بازارها برجای گذاشته است.
بازگشت امید به بازارهای آسیایی
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، در حالی که در برخی کشورها بازگشایی فعالیت های اقتصادی موجب جهش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا شده است اما این مسئله، بازارهای آسیایی را در معاملات صبحگاهی امروز با روند افزایشی همراه کرده است.

به این ترتیب، بازارهای اروپایی هم با روند مثبت معاملات آتی خود را آغاز کردند و شاخص یورواستاکس با رشد ۱ درصدی همراه شد و شاخص آتی اس اند پی اروپا هم ۰.۵ درصد مثبت شد.

افزایش تمایل کشورهای آسیایی به کاهش محدودیت های عبور و مرور ناشی از کرونا، امید را به بهبود اوضاع بیشتر کرده است. در این میان، نیوزلند از روز سه شنبه تمامی محدودیت ها را لغو می کند و اوضاع به روال عادی باز می گردد. ژاپن نیز اعلام داشته در برخی از شهرهای این کشور که منطقه سفید نامیده می شوند این هفته محدودیت ها لغو خواهد شد

در فرانسه نیز مردم در انتظار هستند تا از امروز برخی از محدودیت های اعمالی دولت لغو شود.این در حالی است که، کره جنوبی در انتظار موج دوم ویروس کرونا است در حالی که تعداد مبتلایان در این کشور روند صعودی به خود گرفته است .

اما بازگشت امید به بهبود اوضاع موجب شد بازارهای آسیایی در شروع ساعات معاملاتی امروز در مدار مثبت قرار بگیرند و به این ترتیب شاخص آسیا پاسفیک با رشد ۱.۱ درصدی همراه شد.

شاخص نیکی ژاپن توانست افزایش ۱.۵ درصدی را به نام خود به ثبت برساند در حالی که شاخص بلوچیپ در چین رشد ۰.۱ درصدی را شاهد بود.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcivpaq.t1a3p2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از قیمت دلار تا پایان سال جاری
بالای 50 هزار تومان
زیر 40 هزار تومان
آخرین عناوین