تاریخ انتشار :شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۸
جالب است ۰
طی دوره ۱۲ ماهه؛

"وپست" به سود رسید

شرکت پست بانک ایران در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۳۰۱ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که زیان هر سهم یک هزار و ۳۲۸ ریال اعلام شده بود، از رشد چشمگیری در سود برخوردار است.
"وپست" به سود رسید
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،شرکت پست بانک ایران با سرمایه ۳ هزار و ۲۳۳ میلیارد و ۴۵۱ میلیون ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت پست بانک ایران در دوره یاد شده، مبلغ ۹۷۴ میلیارد ۸۴۰ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۳۰۱ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش چشمگیری برخوردار است.

این شرکت بورسی، زیان انباشته پایان سال را با کاهش ۹ درصدی نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، مبلغ ۱۰ هزار و ۲۹۲ میلیارد و ۳۳۹ میلیون ریال اعلام کرده است.

"وپست" در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۴ هزار و ۲۹۵ میلیارد و ۶۰۱ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بدین ترتیب مبلغ یک هزار و ۳۲۸ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

همچنین براساس این گزارش، شرکت پست بانک ایران در صورت های مالی تلفیقی ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، سود هر سهم را ۳۴۲ ریال و سود خالص را یک هزار و ۱۰۷ میلیارد و ۱۳۱ میلیون ریال اعلام کرده بود.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcj8tem.uqehyzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین