تاریخ انتشار :يکشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۸
جالب است ۰
مراسم رونمایی از سامانه احراز هویت سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) در شعب منتخب بانک صادرات روز یکشنبه با حضور حسین فهیمی مدیرعامل سپرده‌گذاری مرکزی و حجت‌الله صیدی مدیرعامل بانک صادرات برگزار شد.
احراز هویت سجام در بانک صادرات ایران کلید خورد
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،فهیمی در این مراسم گفت : این اتفاق را می‌توان همکاری همه جانبه با نهادهای مالی بزرگ و بانک صادرات دانست که همکاری بین بخشی افزایش یافته و خدمات به هموطنان داخل و خارج از کشور ارائه خواهد شد.

وی افزود: همکاری با بانک صادرات از مدت‌ها قبل آغاز شده است به طوریکه ۵۳ هزار نفر از خانواده این بانک در این سامانه ثبت نام کرده اند و هم اکنون از خدمات بازار سرمایه بهره می برند.

فهیمی خاطرنشان کرد: امروز ٥١ شعبه بانک صادرات همزمان در سراسر کشور مسئولیت احراز هویت سهامداران بازار سرمایه را آغاز می کنند و در روزهای آتی بر تعداد این شعب افزوده خواهد شد.

وی سامانه سجام را درگاه ورودی بازار سرمایه اعلام کرد گفت : خدمات متعددی از طریق این سامانه به سهامداران ارائه خواهد شد که در نخستین گام در حال اخذ مجوزهای لازم برای دریافت سود شرکت ها و پرداخت آن از طریق اطلاعات این سامانه هستیم.

صیدی نیز در این مراسم گفت: از امروز ارائه احراز هویت در ۵۱ شعبه منتخب بانک صادرات در سراسر کشور آغاز می‌شود که در روزهای آینده این تعداد شعب افزایش خواهند یافت و در سطح شعب ممتاز ارائه احراز هویت برای عموم مردم قابل انجام خواهد بود.

وی با بیان اینکه صندوق‌های E.T.F نقش بزرگی در توسعه سرمایه‌گذاری، مدیریت ریسک بازار و افزایش مشتری خواهند داشت، افزود : از آنجایی که واگذاری‌ها از طریق این صندوق ها از هفته آینده آغاز می‌شود بستری را فراهم کردیم تا همه مردم بتوانند کد بورسی از طریق شعب منتخب این بانک دریافت کنند.

صیدی با تاکید بر اینکه هیچ موضوعی نمی‌تواند اقتصاد ایرانی را متوقف کند، گفت: در شرایطی که کادر درمانی کشور به دنبال مهار ویروس کرونا هستند، اقتصاد کشور به پیشرفت خود ادامه می‌دهد.

بر اساس این گزارش، سجام یک سامانه زیر ساختی برای شناسایی مشتریان جهت ورود به باشگاه بزرگ بازار سرمایه ایران است که تمام فعالان این بازار اعم از سرمایه‌گذاران، مشتریان و مدیران نهادها در این سامانه، فقط یک بار برای همیشه اطلاعات خود را در آن ثبت خواهند کرد و پس از احراز هویت حضوری قادر به دریافت خدمات مبتنی بر داده های تایید شده خواهند بود.

بر اساس این گزارش، از طریق این سامانه اطلاعات هویتی،  شماره حساب، شماره موبایل، آدرس الکترونیکی و اقامت دایمی فرد ثبت می شود و از آن به بعد هیچ نهاد مالی نیازی به دریافت مجدد اطلاعات آن سهامدار را ندارد.

براساس این گزارش، سهامداران می‌توانند با مراجعه به سایت  www.sejam.ir  ثبت نام خود را به صورت الکترونیکی انجام دهند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdciyuaq.t1a3y2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از شاخص بورس تا انتهای سال
بیش از دو میلیون
کمتر از دو میلیون
آخرین عناوین