تاریخ انتشار :يکشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۶
جالب است ۰
رییس جمهور پاسخ داد:

چرا بورس ایران خوب است؟

می‌گویند در همه دنیا بورس برهم ریخته، چرا بورس ایران خوب است؟ این به خاطر تلاش همه شرکت‌ها فعالان اقتصادی و خوشبختانه عرضه کردن سهام شرکت‌هایی که شرکت‌های بزرگ هستند.
چرا بورس ایران خوب است؟
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،روحانی با قدردانی از همه کارآفرینان، بخش خصوصی، مردم، بخش‌های بومی غیردولتی، نیروهای مسلح که به رغم مشکلات کار بزرگی در مواجهه با کرونا کردند،  افزود: این جزو کلماتی است که شب تلویزیون‌های ماهواره‌ای عصبانیتشان را نشان خواهند داد. هر وقت می‌گوییم وضع‌مان خوب است، همین که ما یک نقطه مثبت پیدا می‌کنیم؛ جیغ و فریاد آنها بلند می‌شود که همه دنیا به‌هم ریخته و همه بدبخت شده‌اند ایران می‌گوید وضع ما خوب است. خب حالا ما چکار کنیم که وضع‌مان خوب است؟

روحانی خاطرنشان کرد: ما آخر هفته افتتاح‌های مهم پیش‌رو داریم و می‌خواهیم افتتاح کنیم. یک افتتاح ما در پنجشنبه‌ گذشته ارزش سرمایه‌گذاری‌اش یک میلیارد دلار بود. حالا شما عصبانی و ناراحت می‌شوید ما باید چکار کنیم؟ 

رییس جمهوری ادامه داد: اینکه کارآفرینان و مردم ما تلاش می کنند، آمار تورم ما نشان داد به رغم مشکلاتی که در اسفند و فروردین داشتیم تورم ما کاهشی بود و پایین آمد، هم نقطه به نقطه و هم سالانه، که دوباره آنها عصبانی می‌شوند و می‌گویند چرا در دنیا همه بدبخت شده‌اند شما چرا وضع‌تان خوب شد. خب وضع ما خوب شد چکار کنیم.

روحانی تصریح کرد: شما اگر ناراحت هستید راه‌حلش این است در گوشتان پنبه بگذارید و این حرف‌های خوب را نشنوید. بورس ما خوب شده عصبانی می‌شوند و می‌گویند در همه دنیا بورس برهم ریخته، چرا بورس ایران خوب است؟ این به خاطر تلاش همه شرکت‌ها فعالان اقتصادی و خوشبختانه عرضه کردن سهام شرکت‌هایی که شرکت‌های بزرگ هستند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcex78p.jh8ofi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین