تاریخ انتشار :شنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۵
جالب است ۰
بازار آمریکا در آخرین روز معاملاتی هفته با روند افزایشی همراه شد و معاملات روز جمعه را در مدار مثبت به پایان رساند.
در آخرین روز معاملاتی وال استریت چه گذشت؟
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،افزایش قیمت سهام صنایع تکنولوژی، مواد اولیه و سلامت و بهداشت موجب شد سهام دیگر صنایع نیز با روند افزایشی همراه شوند.

به این ترتیب، شاخص داوجونز آخرین ساعات معاملاتی را با رشد ۱.۱ درصدی همراه کرد در حالی که شاخص اس اند پی رشد ۱.۳ درصدی داشت و نزدک نیز با افزایش ۱.۶ درصدی معاملات را خاتمه داد.

بیشترین رشد قیمت سهم مربوط به سهم هوم دیپوت در شاخص داوجونز بود که با رشد ۴.۸ درصدی توانست در صدر بیشترین میزان تأثیر بر این متغیر معاملاتی بایستد.

شرکت تامین کننده تجهیزات ساختمانی" هوم دیپوت" در واقع بزرگترین شرکت تامین کننده تجهیزات ساختمانی در ایالات متحده است که مرکز آن در ایالت آتلانتا قرار دارد.

از سوی دیگر، در معاملات شب گذشته وال استریت، قیمت سهام شرکت اپل نیز با رشد ۲.۸ درصدی و قیمت سهام شرکت آی بی ام نیز با افزایش ۲.۷ درصدی، مثبت ترین سهام موجود در این بازار بودند.

بر این اساس، قیمت سهام بوئینگ نیز به عنوان منفی ترین سهم بازار آمریکا شناخته شد و شب گذشته با افت ۶.۳ درصدی معاملات را خاتمه داد.

در ادامه، شرکت تولیدکننده محصولات بهداشتی و آرایشی پروکتر اند گمبل نیز با کاهش ۰.۵ درصدی همراه شد و شرکت جانسون جانسون نیز کاهش ۰.۴ درصدی قیمت سهام را به ثبت رساند.

اما بهترین سهم های موجود در شاخص اس اند پی، سهام شرکت معدنی فریپورت بود که با رشد ۸.۵ درصدی در صدر سهم های مثبت این متغیر ایستاد در حالی که قیمت سهام مدیریت سرمایه گذاری اینوسکو نیز با رشد ۷.۷ درصدی در مقام دوم جای گرفت و شرکت مدیریت مالی اس وی بی نیز با رشد ۷.۶ درصدی مقام سوم را به خود اختصاص داد.

اما بدترین سهام موجود در شاخص اس اند پی به ترتیب به سهم شرکت تجهیزات هوایی آرکونیک با افت ۸.۸ درصدی اختصاص یافت و سهام شرکت حفاری هلمریک اند پین(۸.۱-) و بوئینگ (۶.۳-) در رده های بعدی جای گرفتند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcep78p.jh8oei9bbj.html
تگ ها
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما