تاریخ انتشار :جمعه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۶
جالب است ۰
مدیر پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس:

تداوم تولید و حفظ شاخص‌های کیفی فازهای ۹ و ۱۰

در سال ۹۹ با انجام تعمیرات اساسی و انجام موارد عنوان شده انتظار تداوم تولید و حفظ شاخص‌های کیفیت و تحقق تولیدات و اطمینان‌پذیری تجهیزات و واحدهای تولیدی را می‌توان در نظر گرفت.
تداوم تولید و حفظ شاخص‌های کیفی فازهای ۹ و ۱۰
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، ایرج خرمدل؛ مدیر پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس در خصوص اقدامات و برنامه‌ریزهای تعمیرات اساسی گفت: مدت زمان تعمیرات اساسی پالایشگاه پنجم در قالب 28 روز و در مرداد ماه سال جاری آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه تعویض مولکولارسیو بستر‌های نم‌زدایی ردیف‌های گازی به منظور حفظ کمیت و کیفیت تولیدات مطابق با تعهدات تولید در زمان تعمیرات اساسی برگزار خواهد شد، گفت: تعمیرات اساسی ردیف سوم بازیافت گوگرد و تعویض کاتالیست‌های آن به منظور بهبود کیفیت آلاینده‌های هوا و افزایش تولید گوگرد از دیگر برنامه‌های مهم بازه تعمیرات اساسی است.

به گفت خرمدل؛ رفع مشکلات تعمیراتی تجهیزات با فناوری بالا، مثل اکسپندر و شیرهای یکطرفه  خاص در ردیف‌های بازیافت اتان و مکانیکال سیل‌های پمپ‌ها نیز در تعمیرات اساسی سال جاری صورت خواهد گرفت.

مدیر پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: در سال 99 با انجام تعمیرات اساسی و انجام موارد عنوان شده انتظار تداوم تولید و حفظ شاخص‌های کیفیت و تحقق تولیدات و اطمینان‌پذیری تجهیزات و واحدهای تولیدی را می‌توان در نظر گرفت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر لیست کارهای تعمیرات اساسی تهیه شده است، اظهار داشت: لیست کالای مورد نیاز به ستاد تعمیرات اساسی جهت سفارش‌گذاری ارسال شده است که در این راستا در صورت اضافه شدن آیتم جدید لیست کالای جدید مورد نیاز نیز مجددا جهت سفارش‌گذاری ارسال می‌شود.

خرمدل گفت: با توجه به لیست اولیه شیرالات، جلسات هماهنگی با کارگاه مرکزی جهت توزیع صحیح کار تعمیرات شیرها، صورت گرفته که جلسه نهایی جهت جمع‌بندی وابسته به نهایی شدن لیست کارهای تعمیرات اساسی است.

وی افزود: موارد مهم دیگری در حال برنامه‌ریزی است، که نهایی کردن آن‌ها منوط به لیست نهایی شده کارهای تعمیرات اساسی بوده که با تکمیل آن می‌توان detail plan را تنظیم کرد و بر اساس آن، منابع انسانی و خدمات رفاهی و همچنین منابع تجهیزاتی استخراج خواهد شد.

وی با ذکر این موارد اظهار داشت: پس از مشخص شدن این موارد نسبت به جذب نفرات مورد نیاز و تهیه ماشین آلات (جرثقیل‌ها، کمپرسور هوا، جت ماشین و ....) و ابزار الات اقدام می‌شود.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcd9z09.yt0ns6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما