تاریخ انتشار :جمعه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۴۰
جالب است ۰
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که سلامتی جامعه بسیار مهم است اما مسئولان باید طوری تصمیم بگیرند که فوتبال دچار مشکل نشود.
گل‌محمدی: سلامتی مهم است اما طوری تصمیم بگیرند که فوتبال ضربه نخورد
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،یحیی گل‌محمدی درباره آخرین وضعیت پرسپولیس‌ اظهار کرد: شرایط به وجود آمده فقط مختص فوتبال نبوده و همه جامعه را تحت تاثیر خودش قرار داده است. این تعطیلی‌ها شرایط سختی‌ برای ما ورزشکاران ایجاد کرد و دو ماه را قرنطینه بودیم. روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم و حالا باید منتظر باشیم ببینیم وزارت ورزش و ستاد مبارزه با کرونا چه تصمیمی می‌گیرند. امیدوارم تصمیمی بگیرند که ابتدا به سود سلامتی جامعه و بعد به سود فوتبال باشد.

وی افزود: در این شرایط کار برای ما سخت است اما ما از طریق مربی بدنساز برنامه تمرینات را به بازیکنان داده‌ایم و بازیکنان هم تمرینات را انجام می‌دهند اما نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم وقتی تمرینات گروهی آغاز شد، بازیکنان با آمادگی کامل به تمرین بیایند. در هر صورت می‌توانیم با ٣ هفته تمرین، بدن بازیکنان را به شرایط خوب برگردانیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شد برخی بازیکنان پرسپولیس با حضور در ورزشگاه شهید کاظمی، تمرین می‌کنند، گفت: عکسی که مربوط به اسفند ماه بود را طی چند نوبت منتشر کردند درحالی که بازیکنان ما در قرنطینه بودند. کسی از بازیکنان ما جرات نمی‌کرد در این شرایط به بیرون بیاید و تمرین کند.

وی درباره زمان آغاز کارش در پرسپولیس هم گفت: وقتی بحث آمدن من شده بود، تنها مسأله‌ای که به من دلگرمی می‌داد، هواداران بودند. اصلی‌ترین دلیل موفقیت پرسپولیس‌ هم همین هواداران بود. وقتی آمدم مشکلات مالی بیشتر شد و در ادامه هم زمان تمرین خوبی در اختیار نداشتیم. با این حال ادامه دادیم و به اینجا رسیدیم.

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که آیا همچنان مشکلات مالی وجود دارد یا خیر، گفت: مشکلات مالی زیاد است. در جلسه‌های مختلف که با هیات مدیره داشتیم محور صحبت‌ها بحث‌های مالی و شکایت‌هایی که از باشگاه وجود داشت، بود. بازیکنان از فصل گذشته و امسال طلبکار هستند و مشکلات واقعا نگران کننده است. همه می‌دانند بازیکنان با وجود همه این مشکلات با جان و دل تمرین می‌کنند اما امیدوارم مشکلات حال شود.

وی درباره اینکه آیا هیات مدیره برای پرداخت مطالبات باشگاه شهرخودرو قول داده است، گفت: از اینکه چه صحبت‌هایی میان مسئولان شهر خودرو و باشگاه پرسپولیس انجام شده، بی اطلاع هستم اما تعهدات باشگاه پرسپولیس به شهر خودرو باید انجام شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت آنتونی استوکس هم گفت: زمانی که کارهای انتقال من به پرسپولیس انجام شده بود، درباره استوکس با من صحبت کردند و من گفتم اگر شرایط آمادگی دوران حضور در تراکتور را داشته باشد، می‌تواند به ما کمک کند. باشگاه از طرف هواداران تحت فشار بود که یک مهاجم جذب شود. به همین خاطر پروسه جذب انجام شد و وقتی هم که آمد شرایط بدنی مناسبی نداشت و خودش هم تمایلی به بهتر شدن نداشت، در کل باعث ایجاد حواشی شد و خرید خوبی نبود. اما می‌دانم قرارداد محکم و خوبی با او بسته شده و اگر پیگیر شوند می‌توانند پولی که پرداخت شده است را نیز برگردانند.

وی در مورد وضعیت اوساگونا هم گفت: او بازیکن خوبی است و به ما کمک کرد و در دربی هم پاس گل داد اما مشکلات مالی روی عملکرد او تأثیر گذاشته بود.

گل‌محمدی درباره اینکه آیا سیامک نعمتی از پرسپولیس جدا خواهد شد، گفت: نمی‌دانم این صحبت‌ها از کجا می‌آید. نعمتی بازیکنی است که دوست دارم فصل بعد هم به ما کمک کند. ما الان در شرایط حساسی هستیم و باید تمرکز داشته باشیم و نباید به لیست ورودی و خروجی فکر کنیم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس از سازمان لیگ پیشنهاد مشخص برای ادامه لیگ دریافت کرده یا خیر، ادامه داد: از طرف سازمان لیگ با باشگاه‌ها تماس گرفته شده تا نظرات خود را بگویند. من گفتم اول سلامت جامعه مطرح باشد و اگر این مسائل برطرف بشود می‌توانیم لیگ را ادامه بدهیم. اولویت ما سلامتی جامعه است اما نباید تصمیمی اتخاذ شود که به فوتبال ضربه بخورد چون خیلی‌ها از این فوتبال نان می‌خورند.

وی در پایان درباره حواشی اخیر میان افشین پیروانی و امیر قلعه‌نویی هم گفت: افشین پیروانی را از جاهای مختلف تحت فشار گذاشتند چون از پرسپولیس حمایت کرده بود. من اعلام می‌کنم از افشین پیروانی حمایت می‌کنیم و پشتش را خالی نمی‌کنیم. از پیشکسوتان هم می‌خواهم احترام‌ها را حفظ کنند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcaewni.49noe15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین