تاریخ انتشار :جمعه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۶
جالب است ۰
شاخص بورس از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۲۰روز معاملاتی، با ثبت بیش از ۲۲۹هزار واحد رشد، بازدهی ۴۴.۶۵درصدی را در این مدت نصیب سرمایه‌گذاران خود کرده است.
نگاهی بر معاملات بورس از ابتدای ۹۹ تا کنون
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،در جریان معاملات بورس اوراق بهادار در سال‌جاری در مدت ۲۰ روز معاملاتی، تعداد ۱۴۱میلیارد و ۳۰۷میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۱۲۵۲هزار و ۲۹۸میلیارد ریال در ۲۲ میلیون و ۹۸۸هزار و ۲۴۱دفعه مورد در بورس اوراق بهادار معامله قرار گرفته است.

همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۸۴میلیارد و ۲۲۲میلیون سهم به ارزش ۵۵۴هزار و ۷۸۱میلیارد ریال در ۸ میلیون و ۹۱۰هزار و ۵۲۷نوبت در بازار اول؛ ۵۳میلیارد و ۶۳۶میلیون سهم به ارزش ۶۵۳هزار و ۹۸۸میلیارد ریال در ۱۳ میلیون و ۹۰۴هزار و ۹۱۳نوبت در بازار دوم؛ ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار هزار برگه به ارزش ۶ هزار و ۲۳۲میلیارد ریال در ۲ هزار و ۵۹۴نوبت در بازار بدهی، ۲۸۰هزار قرارداد به ارزش ۲۳۰میلیارد ریال در ۸ هزار و ۵۸۳نوبت در بازار مشتقه و ۳ میلیارد و ۴۴۲میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۳۷ هزار و ۶۸میلیارد ریال در ۱۶۱ هزار و ۶۳۳نوبت مورد معامله قرار گرفته است.

شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ۶۴۵هزار و ۷۶۳واحد آغاز کرده ، تاکنون با ۲۲۹هزار و ۲۲واحد رشد، معادل ۴۴.۶۵ درصد افزایش را به ثبت رسانده و به ۷۴۱هزار و ۹۲۳واحد رسیده است.

شاخص بازار اول نیز در این مدت با رشد ۳۶۲هزار و ۷۳۱واحدی و شاخص بازار دوم با رشد یک میلیون و ۸۸هزار و ۹۴واحدی به ترتیب ۴۴.۷۱ و ۴۴.۶۹درصد افزایش داشته‌اند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcj8yem.uqehtzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما