تاریخ انتشار :دوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۰
جالب است ۰
بازارهای آسیایی در نخستین روز معاملاتی هفته با روند نوسانی همراه شدند در حالی که این هفته یکی از مهم ترین هفته های معاملاتی در سال جدید قلمداد می شود.
هفته ای پر از التهاب در بازارهای جهانی
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،این هفته اکثر شرکت های سهامی گزارش های عملکرد خود و میزان سود و زیان ناشی از معاملات در چند ماه ابتدایی سال ۲۰۲۰ میلادی را منتشر خواهند کرد و بازار در انتظار این گزارش های عملکرد، با روند نوسانی همراه شد.

نتیجه عملکرد شرکت ها و گزارش های مالی در این مدت که اغلب کشورها درگیر ویروس کرونا بوده اند می تواند تاثیر بسزایی را در روند حرکتی آتی سهام شرکت ها داشته باشد. به نظر می رسد ضرر و زیانی که شرکت ها در این هفته کاری منتشر خواهند کرد با سود پیش بینی شده آنها فاصله زیادی داشته باشد.

به این ترتیب، در بازارهای اروپایی، شروع پرقدرت بازارها در ساعات ابتدایی معاملات موجب شد شاخص آتی یورواستاکس با رشد ۱.۲ درصدی همراه شود و شاخص آتی داکس آلمان نیز ۱.۲ درصد مثبت شد در حالی که شاخص آتی فوتسی لندن ۰.۹ درصد افزایش یافت.

در این بین، ژاپن نیز با انتشار آمار تجاری خود در خصوص افت ۱۲ درصدی صادرات این کشور در ماه مارچ خبر داد. در این میان کاهش ۱۶ درصدی حمل و نقل دریایی ژاپن با آمریکا طی ماه آوریل در این گزارش کاملا محسوس بود.

در بازارهای آسیایی، شاخص آسیا پاسفیک به غیر از ژاپن با رشد ۰.۲ درصدی رو به رو شد و شاخص نیکی ژاپن ۱.۱ درصد منفی شد در حالی که شاخص شانگهای چین ۰.۳ درصدی منفی شد .

در سوی دیگر، ترامپ در روز یکشنبه اعلام داشت که دموکرات ها و جمهوری خواهان این کشور به یک توافق در خصوص بسته حمایت اقتصادی نزدیک شده اند و به نظر می رسد تا روزهای آتی این بسته حمایتی اجرایی شود.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcfe1dv.w6dcvagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از قیمت دلار تا پایان سال جاری
بالای 50 هزار تومان
زیر 40 هزار تومان
آخرین عناوین