تاریخ انتشار :يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۱۵
جالب است ۰
نماد (شستا) طی امروز و در سومین روز معاملاتی خود از بدو ورود به بورس، در دقایقی شاهد تشکیل صف یک میلیارد ریالی بود.
استقبال از «شستا» ادامه دارد / جابه جایی ۱۱ میلیارد برگه سهم در تالار شیشه‌ای
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،در پایان داد و ستدهای روز جاری بورس، در یک میلیون و ۵۴۸ هزار نوبت معاملاتی، ۱۰ میلیارد و ۹۹۰ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۱۰۲ هزار و ۵۰۲ میلیارد ریال در بورس معامله شد.

بنابر آمار موجود، امروز ۳۱ فروردین ماه، شاخص‌های بورس در پایان داد و ستدهای امروز با میانگین رشد ۲.۵ درصدی مواجه شدند. به طوری که شاخص کل با ۲۱۲۴۲ واحد رشد معادل ۳.۱۸ درصد به ۶۹۰ هزار و ۱۴۷ واحد، شاخص‌ قیمت «وزنی - ارزشی» با ۵۶۵۹ واحد افزایش معادل ۳.۱۸ درصد به ۱۸۳ هزار و ۸۸۵ واحد، شاخص کل «هم وزن» با ۴۵۸۵ واحد افزایش معادل۱.۹۶ درصد به ۲۳۸ هزار و ۱۱۱ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با ۳۰۴۸ واحد افزایش معادل ۱.۹۶ درصد به ۱۵۸ هزار و ۳۲۲ واحد، شاخص آزاد شناور با ۲۲۰۵۵ واحد افزایش معادل ۲.۵۸ درصد به ۸۷۷ هزار و ۵۸ واحد، شاخص بازار اول با ۱۶۱۱۳ واحد افزایش معادل ۳.۴۳ درصد به ۴۸۶ هزار ۳۰۱ واحد و شاخص بازار دوم با ۴۰۵۷۱ واحد رشد معادل ۲.۸۳ درصد، به یک هزار و ۴۷۲ واحد رسید.

همچنین طی امروز نمادهای «فارس با ۲۹۷۸ واحد، فولاد با ۱۳۹۵ واحد، وپارس با ۱۳۰۶ واحد، فملی با ۹۷۶ واحد، کگل با ۸۳۲ واحد، تاپیکو با ۶۵۲ واحد و کچاد با ۶۳۷ واحد» رشد، بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس بر جای گذاشتند.

نوسان شاخص صنایع

براساس این گزارش، امروز شاخص‌های صنایع تالار شیشه ای نیز با رشد مواجه شدند به طوری که شاخص صنایع «بانک ها  با ۲۱۰ واحد صعود معادل ۶.۴۹ درصد به ۳ هزار و ۴۵۸ واحد، محصولات چوبی با ۳۰۰۲۳ واحد افزایش معادل ۴.۶۵ درصد به ۶۷۶ هزار ۳۷۵ واحد، مالی ۳۸۲۲۳ واحد رشد معادل ۴.۳۵ درصد به ۹۱۶ هزار و ۳۲۵ واحد، لاستیک ۱۰۰۴۰ واحد افزایش معادل ۴.۳۳ درصد به ۲۴۱ هزار و ۷۱۱ واحد، فرآورده های نفتی با ۷۲۲۵۹ واحد رشد، معادل ۴.۲۳ درصد به یک هزار و ۷۸۰ واحد، شیمیایی با ۱۶۱۴ واحد رشد معادل ۴.۱۵ درصد به ۴۰ هزار و ۵۵۰ واحد، وسایل ارتباطی با (۱۹۶۵) واحد افت معادل (۴.۶۸) درصد به ۴۰ هزار و ۲۷ واحد» رسید.

بیشترین افزایش قیمت‌ها

در عین حال نگاهی به آمارهای معاملاتی امروز بازار سهام مشخص می‌کند: قیمت سهام نمادهای «وپارس، فارس، پکرمان، سفارس، شوینده، ملت و شفن» بیشترین افزایش قیمت و نمادهای «لپارس، غشهد، بورس، شکلر، کالا، کهمدا و سفانو» بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند و در تابلوهای بورس به ثبت رسیدند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcaeoni.49nam15kk4.html
تگ ها
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما