تاریخ انتشار :يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۱۲
جالب است ۰
شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران در دوره ۳ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۶۳۰ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۸۹ ریال اعلام شده بود، از افزایش ۶۰۸ درصدی برخوردار است.
"ونیکی" به هر سهم ۶۳۰ ریال اختصاص داد
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران با سرمایه ۷ هزار میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۳ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران در دوره یاد شده، مبلغ ۴ هزار و ۴۰۷ میلیارد ۹۹۰ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۶۳۰ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۶۰۸ درصدی برخوردار است.

این شرکت بورسی، سود انباشته پایان سال را با افزایش ۱۷۲ درصدی نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، مبلغ ۱۷ هزار و ۹۹۹ میلیارد و ۱۵۳ میلیون ریال اعلام کرده است.

"ونیکی" در دوره ۳ ماهه سال مالی منتهی به آذر ۹۸، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۶۲۰ میلیارد و ۳۹۷ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۸۹ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

همچنین بر اساس این گزارش، ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران در دوره یاد شده، با افزایش ۴۳ هزار و ۴۹۸ میلیارد و ۶۶۸ میلیون ریال به ۱۳۷ هزار و ۷۵۵ میلیارد و ۵۹۸ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش ۴ هزار و ۲۳۴ میلیارد و ۲۴۲ میلیون ریال معادل ۲۵ هزار و ۵۲۷ میلیارد و ۳۱۶ میلیون ریال محاسبه شد.

"ونیکی" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۲ هزار و ۱۸۵ میلیارد و ۸۷۳ میلیون ریال به مبلغ معادل ۶ هزار و ۲۰۶ میلیارد و ۱۱۸ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۴ هزار و ۲۰ میلیارد و ۲۴۵ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۵ هزار و ۶۲۳ میلیارد و ۹۹۶ میلیون ریال خریداری کرد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdciz3aq.t1avw2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما