تاریخ انتشار :يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۵
جالب است ۰
شرکت سرمایه‌گذاری توسعه ملی در دوره ۳ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۴۹۸ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۲۷ ریال اعلام شده بود، از افزایش چشمگیری برخوردار است.
سود هر سهم "وتوسم" رشد چشمگیری داشت
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، شرکت سرمایه‌گذاری توسعه ملی با سرمایه ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۳ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه ملی در دوره یاد شده، مبلغ ۲ هزار و ۲۴۲ میلیارد ۵۱۵ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۴۹۸ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش یک هزار و ۷۴۴ درصدی برخوردار است.

این شرکت بورسی، سود انباشته پایان سال را با افزایش ۹۰۷ درصدی نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، مبلغ ۲ هزار و ۶۹۳ میلیارد و ۵۸۱ میلیون ریال اعلام کرده است.

"وتوسم" در دوره ۳ ماهه سال مالی منتهی به آذر ۹۸، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۱۲۳ میلیارد و ۵۷۴ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۲۷ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

همچنین بر اساس این گزارش، ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری توسعه ملی در دوره یاد شده، با افزایش ۹ هزار و ۶۶۸ میلیارد و ۱۹۵ میلیون ریال به ۲۶ هزار و ۸۳ میلیارد و ۱۴ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش ۲ هزار و ۳۲۴ میلیارد و ۹۰۷ میلیون ریال معادل ۹ هزار و ۳۴۲ میلیارد و ۷۲۶ میلیون ریال محاسبه شد.

"وتوسم" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۲ هزار و ۵۵۶ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال به مبلغ معادل ۴ هزار و ۷۵۱ میلیارد و ۳۳۷ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۲ هزار و ۱۹۴ میلیارد و ۳۵۷ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه ملی طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۳ هزار و ۹۷۵ میلیارد و ۹۹۱ میلیون ریال خریداری کرد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcevo8p.jh8fni9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از شاخص بورس تا انتهای سال
بیش از دو میلیون
کمتر از دو میلیون
آخرین عناوین