تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۶
جالب است ۰
وزیر اقتصاد از تعلیق تصمیمی مبنی بر عرضه‌های اولیه در بازار سرمایه خبر داد.
عرضه‌های اولیه در بازار سرمایه تعلیق شد
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، فرهاد دژپسند گفت: با توجه به تصمیم هیات مدیره بورس در روز چهارشنبه مبنی بر عرضه اولیه، در جلسه روز گذشته شورای عالی بورس، شورا به این جمع بندی رسید که با توجه به نیاز بازار و اقبال سهامداران از بازار سرمایه و عزم جدی دولت و نهادهای غیر دولتی به عرضه‌های اولیه، قرار شد این تصمیم تعلیق شود تا هیات مدیره در این باره تصمیم گیری کند.

وی افزود: آقای قالیباف اصل که از فردا سکاندار بورس هستند مجموعه پیشنهادهای مربوط به عرضه و تقاضا را ارائه کنند که امید است در اسرع وقت انجام شود تا همچنان بازار سرمایه به عنوان بازاری امن و قابل اتکا برای دارندگان نقدینگی باشد.

دژپسند گفت: اگر افراد قصد سرمایه گذاری دارند و می‌خواهند در جای امن سرمایه گذاری کنند وارد این بازار شوند البته سرمایه گذاران باید به صورت‌های مالی شرکت‌ها توجه کنند و از مشاوران این حرفه مشاوره بگیرند.

وزیر اقتصاد درباره برنامه‌های سازمان بورس اوراق بهادار در رابطه با جهش تولید نیز تصریح کرد: امروز شعار سال مبنی بر جهش تولید در شورا بحث شد و قرار شد هیات مدیره این موضوع را بررسی و برنامه جامع برای حضور تمام قد بازار سرمایه برای تامین شعار سال ارائه کند.

وی درباره شناسایی اموال دولتی و عرضه آنها نیز گفت: این اموال برای عرضه، نیاز به مصوبات دولت داشت که دولت در اولین فرصت پیشنهادهای ما را تصویب کرد و اولین گروه در 2 الی 3 هفته آینده عرضه می‌شود.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcewv8p.jh8pxi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین