تاریخ انتشار :شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۱۲
جالب است ۰
معاون طرح و برنامه اعلام کرد: اهم برنامه‌های سال جهش تولید بخش صنعت، معدن و تجارت نهایی و ابلاغ شد.
اهم برنامه‌های سال جهش تولید ابلاغ شد
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،زرندی گفت: این برنامه‌ها در هفت محور و 40 برنامه شامل توسعه و تعمیق ساخت داخل در راستای جهش تولید (11 برنامه)، مدیریت واردات و توسعه صادرات غیرنفتی (پنج برنامه)، توسعه معادن و صنایع معدنی با اجرای نقشه راه (پنج برنامه)، توسعه فناوری و محصولات دانش‌بنیان (پنج برنامه)، مدیریت بازار و ساماندهی لجستیک تجاری (پنج برنامه) بهبود فضای کسب‌وکار مرتبط با بخش صنعت، معدن و تجارت (پنج برنامه)، تأمین منابع مالی و توسعه سرمایه‌گذاری (چهار برنامه) توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت به همه معاونت‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه ابلاغ شد.

وی گفت: در این برنامه الزامات تحقق اهداف و اجرای برنامه‌های جهش تولید ، به صورت دقیق مشخص شده است.

زرندی افزود: راه‌کارهای رسیدن به جهش تولید، چالش‌های فراروی بخش صنعت در سال 99 فرصت جهش‌های درون بخشی در سال جاری و هدف‌گذاری شاخص‌های تولید و تجارت در سال 99 از مهمترین بخش‌های برنامه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

معاون طرح و برنامه گفت: وظایف و اقدامات هر یک از بخش‌های مختلف در وزارتخانه مشخص شده و عملکردها بر اساس این برنامه، رصد و پایش خواهد شد.

وی تأکید کرد: برای تحقق برنامه‌های وزارتخانه، جلسات، مکاتبات و برنامه‌های را با سایر سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با بخش تولید و تجارت انجام خواهد شد.

زرندی تصریح کرد: جهش تولید با همراهی و هماهنگی همه بخش‌های اقتصادی و ا جرایی کشوردنبال خواهد شد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcdsj09.yt09f6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما