تاریخ انتشار :جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۴
جالب است ۰
رئیس هیئت مدیره انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی از رکود ۳۰۰ درصدی در حوزه موبایل نسبت به شب عید سال گذشته خبر داد.
رکود ۳۰۰ درصدی بازار موبایل
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، حسین غروی رام رییس هیات مدیره انجمن واردکنندگان موبایل  با اشاره به وضعیت بازار موبایل اظهار کرد:با وجود افزایش واردات موبایل در دی ماه به دلیل شیوع کرونا میزان فروش موبایل در بازار نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رکود 60 درصدی مواجه شد.

رییس هیات مدیره انجمن واردکنندگان موبایل تصریح کرد:تعطیلی کسب و کار‌های غیرضروری در استان تهران به دلیل قطع زنجیره کرونا اقدام مثبتی است، اما ادامه این شرایط به اقتصاد کشور لطمه وارد می‌کند.

وی افزود: به دلیا عدم امکان واردات کالا از دبی، عراق و سایر مبادی دیگر، واردات این شرکت‌های فعال از 20 اسفند به صفر رسیده است و فروشندگان موبایل و تجهیزات جانبی نیز با رکود 300 درصوی مواجه شدند.

غروی رام عنوان کرد: مشکلات مربوط به مالیات و مهلت پرداخت به فعالان این حوزه تا 30 فروردین نیازمند بازنگری دارد.

به گفته وی؛ رونق بازار موبایل در ایام قرنطینه اهمیت ویژه‌ای دارد و بسیاری از مشاغل و حرفه‌ها نیز در بستر تلفن‌های همراه شکل گرفته است.


رییس هیات مدیره انجمن واردکنندگان موبایل عنوان کرد:تدابیر اتخاذ شده اقتصادی برای برون رفت از بحران کرونا بیش از آنکه یاری دهنده باشد، دردسر ساز شده است و در صورت ادامه وضع موجود باید منتظر سیل چک‌های برگشتی فعالان این حوزه باشیم.

وی ادامه داد:بازار تلفن همراه نقش مهمی در گردش مالی و رونق اقتصادی کشور دارد و نیاز است دکلت به این بخش مولد توجه ویژه‌ای داشته باشد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdciryaq.t1aqv2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از قیمت بیت کوین تا آخر فروردین ماه 1402
بالای 30 هزار دلار
زیر 20 هزار دلار
آخرین عناوین