تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۷
جالب است ۰
سخنگوی صنعت برق با اشاره به اینکه تعرفه‌های برق در سال جدید همانند تعرفه‌های سال ۹۸ خواهد بود، گفت: دولت هیچ تصمیمی برای افزایش تعرفه برق نگرفته است.
دولت تصمیمی برای افزایش تعرفه برق ندارد
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،مصطفی رجبی مشهدی در پاسخ به این سؤال که آیا دولت برای تعرفه برق در سال آینده تصمیم جدیدی گرفته است، گفت: بعداز موضوع بنزین قرار بر این شد تا برای هر گونه تغییر و تحول قیمتی در تعرفه برق دولت مجدداً برای آن تصمیم جدیدی بگیرد. هرچند که امسال دولت مصوب کرده بود که سال 99 نیز تعرفه برق 7 درصد افزایش داشته باشد.

وی با تأکید براینکه رشد 7 درصدی تعرفه برق از ابتدای امسال عدد قابل ملاحظه‌ای بر قبوض برق مشترکان خانگی اضافه نکرده است، گفت: این رشد 7 درصدی تعرفه برق در ابتدای سال 98 به اندازه‌ای نبود که سهمی در سبد هزینه خانوار داشته باشد، بنابراین تصمیمی فعلاً برای افزایش تعرفه برق گرفته نشده است.

در ابتدای سال جاری دولت مصوب کرد که تعرفه برق مشترکان خوش مصرف برق 7 درصد و مشترکان پرمصرف که بیش از الگوی مصرف برق مصرف می‌کنند 16درصد افزایش یابد. با این حساب تعرفه برق مشترکان پرمصرف از اردیبهشت‌ماه امسال 23 درصد افزایش داشت.

بنابراین گزارش از 29 میلیون مشترک برق 24 میلیون مشترک زیر الگوی مصرف برق مصرف می‌کنند و 5 میلیون مشترک پرمصرف داریم که بالاتر از الگوی مصرف انرژی مصرف می‌کنند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcftjdv.w6dtvagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما