تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۹
جالب است ۰
با مجوز سازمان بورس قطعی شد:

عرضه صکوک اجاره ۷۵۰۰ میلیارد ریالی

با مجوز سازمان بورس، صکوک اجاره ۷,۵۰۰ میلیارد ریالی منتشر می شود.
عرضه صکوک اجاره ۷۵۰۰ میلیارد ریالی
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،صکوک اجاره شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات (سهامی عام) به مبلغ ۷۵۰۰ میلیارد ریال در نمادهای صمعاد۲۱۲ و صمعاد۴۱۲ از طریق شرکت بورس اوراق بهادار تهران طی روزهای آتی عرضه عمومی خواهد شد.

دارایی مبنای انتشار این اوراق تعداد ۱,۹۱۶,۶۸۸,۰۰۰ سهم تحت تملک بانی در شرکت ملی صنایع مس ایران(سهامی عام) با قیمت هر سهم ۳۹۱۳ ریال است که توسط نهاد واسط از شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات خریداری شده و سپس بصورت اجاره به شرط تملیک به وی واگذار می شود.

این اوراق ۴ ساله و با نرخ اجاره بهای ۲۱ درصد است که این اجاره بها هر شش ماه یک بار توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به حساب دارندگان اوراق واریز می شود. ناشر این اوراق شرکت واسط مالی آذر چهارم (با مسئولیت محدود) بوده و عرضه آن از طریق شرکت بورس اوراق بهادار تهران صورت می پذیرد.

برای ضمانت پرداخت اجاره بها و اصل اوراق در سررسید، سهام تحت تملک بانی در شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به تعداد ۳,۰۶۱,۷۸۹,۳۵۱ سهم و به قیمت هر سهم ۴۷۳۳ ریال و سهام شرکت مجتمع فولاد خراسان به تعداد ۵۸۱,۶۲۷,۷۳۹ سهم و به قیمت هر سهم ۱۰ هزار ۶۷۸ ریال توثیق شده است.

بازارگردانی و پذیره نویسی این اوراق بر عهده شرکت های تامین سرمایه امین و تامین سرمایه نوین بوده و عامل فروش آن شرکت کارگزاری حافظ است.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcbs5b0.rhbsapiuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما