تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۸
جالب است ۰
رئیس کل بانک مرکزی از تصمیمات مهم شورای پول و اعتبار برای حمایت از کسب و کارهایی که به دلیل شرایط ناشی از کرونا دچار مشکل مالی شده اند خبر داد.
تغییر زمان اقساط برخی تسهیلات در سه ماه آینده
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،عبدالناصر همتی در یادداشتی در فضای مجازی نوشت: در جلسه عصر روز ۹۸/۱۲/۱۳ شورای پول و اعتبار، تصمیمات مهمی برای حمایت از صاحبان کسب و کارها، خصوصاً فعالیت‌ها و حرف خرد که به دلیل شرایط ناشی از شیوع کرونا دچار مشکلات مالی شده اند و مصادیق آن توسط دولت تعیین می‌شود (نظیر؛ هتل ها، رستوران ها، بخشی از حمل و نقل و ...) اتخاذ کرد.

وی افزود: به این صورت که اقساط تسهیلات آن‌ها و نیز اقساط تسهیلات قرض الحسنه کلیه اشخاص، طی ماه‌های اسفند ۹۸ و فروردین و اردیبهشت ۹۹ بدون وضع هر گونه جریمه یا کارمزد به زمان انتهای اقساط آن‌ها منتقل بشود.

همتی خاطرنشان کرد: تمام بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیر بانکی موظف هستند بر اساس مصادیق اعلامی دولت و درخواست مشتری، مساعدت لازم را به عمل آورند. بالطبع بانک مرکزی نیز در کنار مدیران محترم بانک‌ها خواهد بود و در صورت نیاز به حمایت مالی، پشتیبانی لازم را از آن‌ها به عمل خواهد آورد. به امید خلاصی هر چه زودتر ملت بزرگ ایران از این ویروس و عادی شدن فعالیت‌های اقتصادی کشور.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcayuni.49nmy15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از شاخص بورس تا انتهای سال
بیش از دو میلیون
کمتر از دو میلیون
آخرین عناوین