کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در جلسه شورای پول و اعتبار؛

تغییر زمان اقساط برخی تسهیلات در سه ماه آینده

14 اسفند 1398 ساعت 10:48

رئیس کل بانک مرکزی از تصمیمات مهم شورای پول و اعتبار برای حمایت از کسب و کارهایی که به دلیل شرایط ناشی از کرونا دچار مشکل مالی شده اند خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،عبدالناصر همتی در یادداشتی در فضای مجازی نوشت: در جلسه عصر روز ۹۸/۱۲/۱۳ شورای پول و اعتبار، تصمیمات مهمی برای حمایت از صاحبان کسب و کارها، خصوصاً فعالیت‌ها و حرف خرد که به دلیل شرایط ناشی از شیوع کرونا دچار مشکلات مالی شده اند و مصادیق آن توسط دولت تعیین می‌شود (نظیر؛ هتل ها، رستوران ها، بخشی از حمل و نقل و ...) اتخاذ کرد.

وی افزود: به این صورت که اقساط تسهیلات آن‌ها و نیز اقساط تسهیلات قرض الحسنه کلیه اشخاص، طی ماه‌های اسفند ۹۸ و فروردین و اردیبهشت ۹۹ بدون وضع هر گونه جریمه یا کارمزد به زمان انتهای اقساط آن‌ها منتقل بشود.

همتی خاطرنشان کرد: تمام بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیر بانکی موظف هستند بر اساس مصادیق اعلامی دولت و درخواست مشتری، مساعدت لازم را به عمل آورند. بالطبع بانک مرکزی نیز در کنار مدیران محترم بانک‌ها خواهد بود و در صورت نیاز به حمایت مالی، پشتیبانی لازم را از آن‌ها به عمل خواهد آورد. به امید خلاصی هر چه زودتر ملت بزرگ ایران از این ویروس و عادی شدن فعالیت‌های اقتصادی کشور.


کد مطلب: 65244

آدرس مطلب :
https://www.sarmayegozarionline.ir/news/65244/تغییر-زمان-اقساط-برخی-تسهیلات-سه-ماه-آینده

سرمایه گذاری آنلاین
  https://www.sarmayegozarionline.ir