تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۱
جالب است ۰
نایب رییس شرکت روسی لوک اویل پیش‌بینی کرد اوپک پلاس علاوه بر محدودیت‌های فعلی، تولید نفت خود را بیشتر از یک میلیون بشکه در روز دیگر کاهش خواهد داد.
پیش‌بینی لوک اویل از کاهش بالاتر از یک میلیون بشکه اوپک پلاس
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، لئونید فیدان، نایب رییس شرکت لوک اویل به خبرنگاران گفت: تقاضا برای نفت تاثیر کوتاه مدتی از شیوع ویروس کرونا خواهد دید و وی بر این باور است که نفت برنت در اواسط مارس به بالای 60 دلار در هر بشکه افزایش پیدا خواهد کرد.

بر اساس گزارش رویترز، این مدیر روسی همچنین پیش‌بینی کرد روسیه که در گروه اوپک پلاس حضور دارد، تولیدش را به میزان حدود 200 تا 300 هزار بشکه در روز کاهش خواهد داد.

روسیه به جز حمایت رسمی از ادامه همکاری با اوپک پلاس، موضع خود درباره آینده توافق محدودیت عرضه این گروه را مشخص نکرده است. تولیدکنندگان نفت روسیه ماه میلادی گذشته اظهار کردند که تمایل دارند توافق فعلی کاهش تولید را در سه ماهه دوم امسال ادامه دهند اما مایل نیستند کاهش تولید بیشتری صورت دهند.

اعضای گروه اوپک پلاس روزهای پنجم و ششم ماه مارس در وین دیدار خواهد کرد و به بررسی وضعیت بازار و اقدامات آتی خواهد پرداخت. توافق فعلی محدودیت عرضه اوپک پلاس در پایان مارس منقضی می شود.

https://sarmayegozarionline.ir/vdccmiqe.2bqp18laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین