تاریخ انتشار :شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۹
جالب است ۰
شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۸، ۹۱۷ میلیارد و ۹۳۵ میلیون ریال سود کسب کرد.
شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت ۹۱۷ میلیارد و ۹۳۵ میلیون ریال سود کسب کرد
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۸، خریدار و فروشنده سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۹۱۷ میلیارد و ۹۳۵ میلیون ریال سود کسب کرد.

 شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت با سرمایه ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۷ هزار و ۳۶۳ میلیارد و ۳۴۲ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۱۴ هزار و ۶۴ میلیارد و ۱۵۵ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش یک هزار و ۵۶۴ میلیارد و ۵۲۷ میلیون ریال به ۸ هزار و ۹۲۷ میلیارد و ۸۹۶ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت نیز با افزایش ۲ هزار و ۱۴۱ میلیارد و ۹۴۴ میلیون ریال معادل ۱۶ هزار و ۲۰۶ میلیارد و ۹۹ میلیون ریال محاسبه شد.

"وصنعت" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۵۱۶ میلیارد و ۶ میلیون ریال به مبلغ یک هزار و ۴۳۳ میلیارد و ۹۴۴ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۹۱۷ میلیارد و ۹۳۸ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت طی دوره یک ماهه منتهی به بهمن ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲ هزار و ۸۰ میلیارد و ۵۳۳ میلیون ریال خریداری کرد.

 

https://sarmayegozarionline.ir/vdcjxvem.uqeixzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از شاخص بورس تا انتهای سال
بیش از دو میلیون
کمتر از دو میلیون
آخرین عناوین