تاریخ انتشار :جمعه ۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۱
جالب است ۰
هفته بیست و یکم لیگ برتر با تقابل تیم‌های انتهای جدولی پیگیری خواهد شد و در یک دیدار نیز تراکتور برای ادامه بقا در کورس قهرمانی تلاش می‌کند.
مصاف قعرنشین‌ها زیر چتر کرونا/ تراکتور در تعقیب صدرنشین
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،هفته بیست و یکم لیگ برتر همچنان زیر سایه کرونا در روز جمعه پیگیری می‌شود و تماشاگران به علت ممنوعیت‌های موجود، نمی‌توانند در ورزشگاه‌ها حضور داشته باشند اما سه دیدار مهم در شهرهای تبریز، تهران و جم برگزار می‌شود.

سایپا - صنعت نفت آبادان/ ساعت ۱۵:۳۰

خودروسازها برای فاصله گرفتن از تیم‌های انتهای جدولی باید در تهران سه امتیاز این دیدار را کسب کنند و حساب خود را از میان تیم های پایین جدولی جدا سازند. شاگردان ابراهیم صادقی در صورت برد در این مسابقه با دو پله صعود شانس حضور در رده دهم جدول لیگ را دارند. از سویی دیگر اگر در این مسابقه پیروز نشوند و امتیاز از دست بدهند ممکن است تا رده چهاردهم سقوط کنند. نارنجی‌پوشان هفته گذشته با سه گل مغلوب تراکتور شدند و دست خالی از تبریز به تهران آمدند اما حریف امروز این تیم از وضعیت و حال و روز خوبی برخوردار نیست.

شگفتی‌ساز نیم‌فصل نخست با رفتن اسکوچیچ به تیم ملی، وارد بحران شده و تاکنون نتایج خوبی را کسب نکرده است. این تیم ۴ باخت متوالی را متحمل شده و به دنبال قطع این نوار ناکامی است. بهنام سراج که از بازیکنان با اخلاق و خوب فوتبال ایران بوده می خواهد نفت آبادان را از بحران خارج کند. در بازی رفت نفت با اسکوچیچ یک بر صفر سایپا را شکست داد اما این مسابقه شرایط متفاوتی دارد. هم نفت آبادان وارد بحران شده و هم سایپا از بحران خارج شده است.

نفت مسجدسلیمان – پیکان/ ساعت ۱۶:۰۰

نفت مسجد سلیمان بعد که تاکنون نتایج بسیار خوبی را به همراه مهدی تارتار کسب کرده، هفته گذشته در مشهد غافلگیر شد و در حالی که یک بر صفر پیش بود، با حساب دو بر یک از شهر خودرو شکست خورد. آنها روی پله هشتم جدول لیگ ایستاده اند و دغدغه سقوط ندارند با این حال می خواهند در خانه باز هم پیکان قعرنشین را شکست بدهند. نفتی ها در مسابقه رفت ۳ بر ۲ پیروز شدند و اکنون به دنبال تکرار آن برد هستند.

تیم بحران‌زده پیکان که برای نخستین بار به قعر جدول سقوط کرده، با آمدن ویسی به جای فرکی متحول نشده و هنوز رو به سقوط پیش می‌رود. این تیم ۱۰ هفته است که برد نداشته و اکنون آخرین تیم جدول لیگ است. با این حال ویسی قول داده که تیم را در لیگ برتر حفظ کند. در این مسابقه پیکان بیش از نفت به برد نیاز دارد اما نفت مسجدسلیمان تیمی سختکوش است که به راحتی امتیاز از دست نمی دهد.

پارس جنوبی جم - تراکتور تبریز/ ساعت ۱۷:۳۰

پارس جنوبی دیگر تیمی است که با سرعت به سمت بحران و سقوط می‌رود و بعید نیست با ادامه این نتایج در قعر جدول جای بگیرد. با این حال هومن افاضلی به تازگی سکان هدایت این تیم را قبول کرده و امیدوار است تیمش را از منطقه خطر جدا کند. این تیم آخرین بار ۱۰ هفته قبل رنگ برد را دیده و در سه بازی اخیرش به تساوی رسیده است. پارس جنوبی در بازی رفت یک بر صفر از تراکتور تبریز شکست خورد اما در این بازی خانگی برای فرار از سقوط و جبران آن باخت به دنبال برد است.

تراکتور با وجود غیبت سه هفته‌ای شجاعی نمی‌خواهد شانس خود برای قهرمانی را از دست بدهد. این تیم فعلا نزدیک‌ترین تعقیب کننده پرسپولیس است و آمدن ساکت الهامی موجب احیای آن‌ها شده است.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcao6ni.49nmw15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین