تاریخ انتشار :چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۰
جالب است ۰
سود فعالیت یک ماهه شرکت سرمیاه گذاری سبحان در بورس بیش از ۵۰ میلیارد ریال سود داشته است
 سود ۵۰ میلیاردی "سبحان"
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین ،شرکت سرمایه‌گذاری سبحان در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۸، خریدار و فروشنده سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۵۰ میلیارد و ۵۴۵ میلیون ریال سود کسب کرد.

 شرکت سرمایه‌گذاری سبحان با سرمایه یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری سبحان با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و ۵۴۰ میلیارد و ۳۸۴ میلیون ریال و ارزش بازار معادل یک هزار و ۷۰۹ میلیارد و ۱۱۷ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۳۱ میلیارد و ۵۶۹ میلیون ریال به یک هزار و ۵۷۱ میلیارد و ۹۵۳ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری سبحان نیز با افزایش ۶۶ میلیارد و ۲۵۷ میلیون ریال معادل یک هزار و ۷۷۵ میلیارد و ۳۷۴ میلیون ریال محاسبه شد.

"وسبحان" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۴۵ میلیارد و ۲۴۹ میلیون ریال به مبلغ ۹۵ میلیارد و ۷۹۴ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۵۰ میلیارد و ۵۴۵ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت سرمایه‌گذاری سبحان طی دوره یک ماهه منتهی به بهمن ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۷۶ میلیارد و ۸۱۸ میلیون ریال خریداری کرد.

 

https://sarmayegozarionline.ir/vdcen78p.jh8noi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما