تاریخ انتشار :چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۴
جالب است ۰
۱۴ شرکت عربستان طی ۲۰۱۹ متحمل میلیاردها دلار خسارت شده اند.
۱۴ شرکت نفتی عربستان متحمل خسارات سنگین شدند
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،مقامات بازار سرمایه عربستان سعودی به شرکتهایی که در لیست بازار سهام آن با عنوان تداول، قرار دارند تا پایان ماه مارس مهلت داده گزارش سالانه خود را برای 2019 ارائه دهند.

رسانه‌های داخلی اخیراً گزارش داده اند که آرامکوی عربستان، بزرگترین تولید کننده نفت دنیا، هنوز گزارش مالی و تجاری خود را ارائه نداده است در حالی که به گفته تحلیلگران، اکثر شرکت های انرژی این کشور متحمل خسارات سنگینی شده اند.

شبکه عربی 21 اعلام کرد 14 شرکت عربستانی طی 2019 متحمل میلیاردها دلار خسارت شده اند. این شبکه اضافه کرد شرکت بزرگ پتروشیمی سابیک هم 5.630 میلیارد ریال عربی (1.5 میلیارد دلار) خسارت دیده است که نتیجه 73.84 درصد کاهش در فروش این شرکت است

  یوسف البانیان، مدیرعامل سابیک گفت شرکت او 720 میلیون ریال سعودی ( 191.9 میلیون دلار) در سه ماهه پایانی 2019 از دست داده که در ده سال گذشته بی سابقه بوده است. وی اضافه کرد این خسارت سنگین نتیجه کاهش تقاضای جهانی، قیمت بالای مواد خام اولیه و کاهش قیمت محصولات پتروشیمی بوده است.

سازمان کشورهای صادر کننده نفت و کشورهای تولید کننده متحد آن به رهبری روسیه در دسامبر سال گذشته توافق کردند جمعاً تولید نفت را 1.2 میلیون بشکه در روز پایین آورند و بعد آن را تا پایان ماه مارس 2020 تمدید کردند تا به این ترتیب از قیمت نفت خام حمایت کنند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcep78p.jh8nvi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما