تاریخ انتشار :چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۱
جالب است ۰
شرکت سرمایه‌گذاری اعتبار ایران در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۸، خریدار و فروشنده سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۳ میلیارد و ۵۶۳ میلیون ریال سود کسب کرد.
شرکت سرمایه‌گذاری اعتبار ایران سه میلیارد و ۵۶۳ میلیون ریال سود کسب کرد
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،شرکت سرمایه‌گذاری اعتبار ایران در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۸، خریدار و فروشنده سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۳ میلیارد و ۵۶۳ میلیون ریال سود کسب کرد.

 شرکت سرمایه‌گذاری اعتبار ایران با سرمایه ۸۰۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری اعتبار ایران با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۵۶۱ میلیارد و ۲۴۱ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۶۱۵ میلیارد و ۵۸۴ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با کاهش ۵۱ میلیارد و ۴۳۵ میلیون ریال به ۵۰۹ میلیارد و ۸۰۶ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری اعتبار ایران نیز با کاهش ۶۴ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال معادل ۵۵۰ میلیارد و ۶۱۴ میلیون ریال محاسبه شد.

"واعتبار" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۵۱ میلیارد و ۴۳۷ میلیون ریال به مبلغ ۵۵ میلیارد ریال واگذار کرد و از این بابت ۳ میلیارد و ۵۶۳ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت سرمایه‌گذاری اعتبار ایران طی دوره یک ماهه منتهی به بهمن ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲ میلیون ریال خریداری کرد.

 

https://sarmayegozarionline.ir/vdcev78p.jh8npi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما