تاریخ انتشار :يکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۴
جالب است ۰
هر سهم فلوله در عملکرد ۱۲ ماهه ۶۷ درصد کاهش داشته است.
روند کاهشی سود هر سهم "فلوله"
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،شرکت لوله و ماشین‌سازی ایران در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۱۲ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۳۶ ریال اعلام شده بود، از کاهش ۶۷ درصدی برخوردار است.

 شرکت لوله و ماشین‌سازی ایران با سرمایه ۵۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۹ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت لوله و ماشین‌سازی ایران در دوره یاد شده، مبلغ ۵ میلیارد ۸۲۸ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۱۲ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از کاهش ۶۷ درصدی برخوردار است.

شرکت لوله و ماشین‌سازی ایران افزایش ۳۸ درصدی در هزینه‌های فروش، اداری و عمومی و همچنین افزایش ۲۶ درصدی هزینه‌های مالی را از جمله دلایل افزایش سود هر سهم نسبت به دوره مشابه در سال گذشته اعلام کرده است.

"فلوله" در دوره ۹ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۱۷ میلیارد و ۷۵۱ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۳۶ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

 

https://sarmayegozarionline.ir/vdcjhyem.uqeiyzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین