تاریخ انتشار :جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۰
جالب است ۰
وزیر انرژی روسیه گفت، این فهم مشترک در میان تولید کنندگان جهانی نفت شکل گرفته که دیگر توجیهی ندارد که اوپک و تولید کنندگان غیراوپکی قبل از موعد تعیین شده در اوایل ماه مارس با هم دیدار کنند.
روسیه برگزاری نشست زودهنگام اوپک پلاس را رد کرد
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،الکساندر نواک، وزیر انرژی روسیه دیروز گفت، این فهم مشترک در میان تولید کنندگان جهانی نفت شکل گرفته که دیگر توجیهی ندارد که اوپک و تولید کنندگان غیراوپکی قبل از موعد تعیین شده در اوایل ماه مارس با هم دیدار کنند.

سازمان کشورهای صادر کننده نفت (اوپک)، روسیه و چند تولید کننده دیگر موسوم به اوپک پلاس در طی هفته های اخیر گزینه برگزاری زودتر نشست خود به دلیل افت قیمت نفت در نتیجه شیوع ویروس کرونا را بررسی کرده بودند.

نواک که این هفته در مورد تحولات بازار نفت با همتای سعودی خود گفت وگو کرده گفت، مسکو همچنان در حال گفت وگو با دیگر کشورها در مورد وضعیت بازار نفت است.

وی افزود: «در مورد زمان نشست، اکنون این فهم مشترک وجود دارد که دیگر نیازی نیست این نشست را به تاریخی زودتر منتقل کنیم.»

اوپک در تلاش بود روسیه را برای پیوستن به تلاش ها برای کاهش بیشتر تولید متقاعد کند. اما مسکو گفته بود موضع خود را چند روز بعد اعلام خواهد کرد.

نواک گفت، روسیه همچنان در حال گفت وگو در مورد موضع خود است و نگفت که آیا مسکو از کاهش بیشتر تولید حمایت می کند یا خیر. وی افزود: «ما هنوز قصد نداریم بیانیه ای صادر کنیم. همچنان دو هفته دیگر زمان داریم. ما باید ببینیم که وضعیت چگونه پیش می رود، چه اتفاقی در بازار می افتد و این بار پیش بینی ها چه خواهد بود... وضعیت کاملا ناپایدار است و به سرعت تغییر می کند.»

https://sarmayegozarionline.ir/vdcgny93.ak9tw4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما