تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۶
جالب است ۰
دولت‌های هند و روسیه گفتگوها در مورد یک قرارداد نفتی را برای واردات بلند مدت نفت روسیه توسط هند نهایی کرده اند.
هند و روسیه قرارداد بلندمدت خرید نفت امضا می‌کنند
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،دولت‌های هند و روسیه گفتگوها در مورد یک قرارداد نفتی را نهایی کرده اند. طبق این قرارداد، هند از منطقه خاور دور روسیه نفت وارد می کند.

این قرارداد احتمالا در دیدار ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در ماه اکتبر با نارندرا مودی، نخست وزیر هند طی یک اجلاس سالانه امضا خواهد شد.

این قرارداد کمک می‌کند هر دو کشور به هدف 25 میلیارد دلار تجارت دوجانبه سالانه دست یابند. تجارت بین هند و روسیه در حال حاضر 11 میلیارد دلار است.

رومن بابوشکین، معاون اول سفارت روسیه در دهلی نو در مورد این قرارداد گفت:« روسیه و هند هر دو یک رویکرد چند جانبه در تقویت همکاری در بخش نفت و گاز در پیش گرفته اند که در راستای تصمیماتی است که توسط پوتین و مودی در آخرین دیدار سالانه شان گرفته شد».

وی گفت:« ما چند روز پیش یک قرارداد مهم برای عرضه دو میلیون تن نفت به هند تا پایان سال جاری میلادی امضا کردیم و همچنین در نظر داریم یک قرارداد بلند مدت برای صادرات نفت به هند طی سال های آینده داشته باشیم».

بابوشکین اضافه کرد:« ما باید ظرفیتهای خود را به عنوان شرکای قابل اطمینان در بخش انرژی بشناسیم. زمینه بعدی همکاری، سرمایه‌گذاری مشترک در بخش انرژی در هند و روسیه خواهد بود».

شرکت های نفت و گاز هند در نظر دارند در اکتشاف نفت و گاز در منطقه خاور دور روسیه مشارکت کنند.

در حال حاضر میزان تجارت دو جانبه بین روسیه و هند 11 میلیارد دلار است و هر دو کشور قصد دارند این عدد را تا 2025 به 30 میلیارد دلار برسانند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdchx6n-.23nkqdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما