تاریخ انتشار :شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۲
جالب است ۰
شرکت سرمایه گذاری سبحان در صورت های مالی ۶ماهه از رشد ۱۶۸میلیارد و ۷۳۳میلیون ریالی پرتفوی بورسی خبر داد.
پرتفوی بورسی «وسبحان» ۱۶۸میلیارد ریال بزرگتر شد
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،شرکت سرمایه گذاری سبحان در صورت های مالی ۶ماهه از رشد ۱۶۸میلیارد و ۷۳۳میلیون ریالی پرتفوی بورسی خبر داد.

 شرکت سرمایه گذاری سبحان اطلاعات و صورت های مالی میان دورهِ ای ۶ماهه منتهی به ۳۰دی۱۳۹۸ را منتشر کرد. در این اطلاعیه سود هرسهم را ۹۷۱ریال اعلام کرد.

«وسبحان» در این دوره سود عملیاتی را یک هزار و ۲۶۲میلیارد ریال، سود خالص را یک هزار و ۲۶۲میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را یک هزار و ۷۶۱میلیارد ریال اعلام کرده است.

این شرکت با توجه به وضعیت پرتفوی سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس اعلام کرد پرتفوی بورسی شرکت ۱۶۸میلیارد و ۷۳۳میلیون ریال افزایش یافته است. همچنین در این پرتفوی بهای تمام شده با افزایش ۵۲۷میلیارد و ۹۴۹میلیون ریالی به مبلغ یک هزار و ۵۴۰میلیارد ریال رسید. علاوه بر این ارزش بازار آن با افزایش ۴۵۳میلیارد و ۲۰۹میلیون ریالی به یک هزار و ۷۰۹میلیارد ریال بالغ شده است.

شرکت سرمایه گذاری سبحان ظرف ۶ماه، کل مبلغ بهای تمام شده سهام بورسی خریداری شده را ۹۴۹میلیارد و ۲۹۰میلیون ریال اعلام کرد. این شرکت در این دوره مالی کل مبلغ سهام واگذار شده را یک هزار و ۹۹۷میلیارد و ۵۳۱میلیون ریال اعلام کرد که سود این واگذاری را یک هزار و ۲۰۵میلیارد و ۵۴۰میلیون ریال منتشر کرده است.

«وسبحان» در تشریح اهداف خود در خصوص ترکیب پرتفوی اعلام کرد که بهبود و چینش صحیح سبد سرمایه گذاری، مدیریت وجوه نقد و خروج از سهام کم بازده غیر بورسی از برنامه های با اهمیت شرکت است. همچنین این شرکت پیش بینی کرد که با لحاظ کنترل هزینه ها در سال آتی، تورم هزینه های سال مالی آتی حدود ۲۰درصد افزایش یابد.

شرکت سرمایه گذاری سبحان در نظر دارد هم راستا با اجرای برنامه های خود، از منابع داخلی استفاده کرده و انتظار می رود این روند نیز در سال آتی تکرار شود.

«وسبحان» در اعلام سایر برنامه های با اهمیت خود به اجرای بازار گردانی سهام شرکت در راستای افزایش نقد شوندگی و تنظیم عرضه و تقاضای اوراق و تحدید دامنه نوسان قیمت آن۲ اشاره دارد و قصد دارد از سهام کم بازده و زیان ده خارج شود. همچنین همکاری با سایر سهامداران پتروشمیران جهت عرضه سهام در فرابورس را ادامه دهد. این شرکت قصد کاهش هزینه های عمومی و اداری و فروش یا تبدیل املاک جهت بازدهی بیشتر را دارد.

گفتنی است؛ درصورت وجود مشتری بالقوه املاک شرکت به قیمت مناسب قبل از فراوری واگذار می شود.

 

https://sarmayegozarionline.ir/vdcjvoem.uqexvzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از شاخص بورس تا انتهای سال
بیش از دو میلیون
کمتر از دو میلیون
آخرین عناوین