تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۵
جالب است ۰
ایران در جمع ۵ کشور بزرگ صادرکننده طلا و مصنوعات آن قرار دارد
حضور ایران در جمع ۵ کشور برتر صادر کننده طلا
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،«بهمن حسین زاده» نایب رییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر ایران  با اشاره به افتتاح دوازهمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهر، ساعت و صنایع وابسته در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی ایران، افزود: در زمینه ساخت طلا و جواهرسازی در وضعیت مطلوبی در جهان قرار داریم و برپایی این نمایشگاه می تواند تاثیر بهسزایی در رشد صادرات در این زمینه داشته باشد.

 وی بیان داشت: ایران در المپیاد جهانی ساخت طلا و جواهرسازی انگلستان در سال ۲۰۱۱ رتبه پنجم، در المپیاد جهانی کانادا در سال ۲۰۰۹ دیپلم افتخار و رتبه هفتم، در سال ۲۰۱۳ در آلمان رتبه دوم و مدال نقره و در سال ۲۰۱۵ در برزیل دیپلم افتخار و رتبه پنجم را کسب کرده است.
 «اسفندیار سیفی»، نایبرییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر ایران در حاشیه افتتاح این نمایشگاه از رشد ۵۰ درصدی حاضران و شرکت کنندگان در نمایشگاه نسبت به پارسال خبر داد.
 وی گفت: ۱۲۵ شرکت ایرانی و پنج شرکت خارجی از ترکیه، ایتالیا، آلمان، انگلیس و ژاپن در این رویداد حضور دارند که ۹۰ شرکت از آنها تولید کننده طلا و جواهر ایرانی هستند.
 نایب رییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر ایران خاطرنشان کرد: در دنیا هفت کشور ایتالیا، ترکیه، هند، کره جنوبی، هنگ کنگ، تایلند و ایران جزو تولیدکنندگان برتر طلا و جواهر هستند و ایران در تلاش است با افزایش میزان صادرات، جایگاه خود را ارتقا دهد.
 دوازدهمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهر، ساعت و صنایع وابسته از امروز تا ۲۶ بهمن و از ساعت ۹ تا ۱۷ میزبان بازدید کنندگان و علاقه مندان است.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcgzu93.ak9tz4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین