تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۹
جالب است ۰
یک عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره حضورش در انتخابات فدراسیون فوتبال معتقد است هر کسی در این انتخابات ثبت نام نکرده کم لطفی کرده است.
نبی نامزد ریاست فدراسیون فوتبال شد
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، مهدی محمد نبی پس از حضور در فدراسیون فوتبال، اظهار کرد: آن چیزی که مسلم است، انتخاب فدراسیون فوتبال انتخابات مستقلی دارد و این موضوع به انتخابات کمک می‌کند. در هر صورت روند فدراسیون به شکلی است که امیدواریم در بحث استقلال فدراسیون، هر کسی کاندید است، بتواند قدمی بردارد. من هم از به سهم خودم از پیشکسوتان فوتبال کسب اجازه می‌کنم و در هر صورت امیداریم انتخابات سالم و درخور شان فدراسیون فوتبال ایران، برگزار شود.

نبی در ادامه درباره رقابت برای کسب پست ریاست فدراسیون فوتبال اظهار کرد: تقریبا بخشی از دوستان اراده داشتند و ثبت نام کردند که ماشاهد یک رقابت خواهیم بود اما برخی از دوستان کم لطفی کردند و نیامدند و به هر دلیلی که برای خودشان است جایشان خالی است آن چیزی که مسلم است مجمع فدراسیون فوتبال در بخش ریاست می‌تواند کسی که دارای برنامه مشخصی است برای ریاست برگزیند. هر کسی انتخاب شود مسوولیت سنگینی خواهد داشت ما باید فوتبال در دو بخش اعتبار ملی و همین‌طور کسب نتایج خوب پیگیری کنیم.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که اگر رییس فدراسیون فوتبال شود چه چیزی را در این فدراسیون تغییر خواهد داد گفت: باید برنامه محور باشیم و نمی‌توانیم یک مشخصه را دنبال کنیم. فوتبال پایدار و درآمد پایدار کمک می‌کند فوتبال ما پیشرفت کند.

نبی هم‌چنین درباره این که گفته می‌شود برخی پست‌ها نظیر ریاست فدراسیون و اعضای هیات رییسه از قبل مشخص شدند گفت: برای هر انتخاباتی یک گروه مشخص می‌شوند که هم از نظر فکری وهم از نظر مسائل اقتدار فدراسیون فوتبال باید در یک جهت کار کنند. ما نمی‌توانیم روی مباحث دیگر که بپردازیم وقتی فدراسیون فوتبال مجمع دارد و همه می‌توانستند برای انتخابات ثبت نام کنند نباید چنین بحث‌های مطرح شود. آن‌های که ثبت نام نکردند خودشان باید درباره آن صحبت کنند هر کس می‌تواند کمک کند باید بیاید و کمک کند.

او در پایان در پاسخ به این سوال که آیا از هیات مدیره پرسپولیس استعفا می‌دهد یا خیر؟ گفت: فعلا در خدمتتان هستیم تا بینیم چه اتفاقی می‌افتد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcf0vdv.w6djcagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین