تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۴
جالب است ۰
معاون وزیر جهاد کشاورزی عنوان کرد:

اتاق اصناف کشاورزی راه‌اندازی می‌شود

معاون وزیر جهاد کشاورزی، از راه‌اندازی اتاق اصناف کشاورزی خبر داد.
اتاق اصناف کشاورزی راه‌اندازی می‌شود
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، حسین شیرزاد، مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با اعلام این خبر گفت: با تصویب هیئت وزیران تشکیل اتاق اصناف کشاورزی در دستور کار این سازمان قرار گرفته و تا 6 ماه آینده اولین اتاق‌های اصناف کشاورزی ایران راه‌اندازی خواهد شد.

شیرزاد اضافه کرد: با راه اندازی اتاق‌های اصناف کشاورزان و مطالبه حقوق صنفی فعالان این بخش، تولید رونق و توسعه پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 108 شغل در بخش کشاورزی شناسایی و کدگذاری شده‌است، افزود: این بر اساس استانداردهای بین‌المللی و با هدف هویت بخشی به این مشاغل انجام می‌شود.

شیرزاد با اشاره به خروج نام سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از لیست شرکت‌های قابل واگذاری، این امر را یک تجدید حیات و نوزایی دانست که با نوعی تجدید ساختارها همراه بود.

این مقام مسئول به افزایش سرمایه سازمان مرکزی تعاون روستایی به کمک شبکه نیز اشاره کرد و افزود: این سرمایه از 813 میلیون تومان حدود 40 سال قبل الان به 735 میلیارد تومان تبدیل شده که در حال حاضر حدود 21.8 سهام سازمان دست شبکه است.

مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران ابراز کرد: این سازمان برای اولین بار موفق شد خرمای استعمران، رب گوجه فرنگی، شیر خشک و زعفران را وارد بورس کالا کند و تجارب موفقی را در حوزه تنظیم بازار کسب کند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی، کنترل و نظارت مستمر بر تعاونی‌های اعتبار بوده و جلوگیری از بحران این تعاونی‌ها را از دیگرگام های موفق برشمرد و گفت: حدود 1200 واحد اعتباری فعال در کشور وجود داشت که عمدتاً بحران زا بودند این واحدهای غیرقانونی جمع آوری شد و در حال حاضر 14 تعاونی اعتبار باقی مانده است و بحران‌های سابق وجود ندارد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcdxk09.yt0xn6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما