تاریخ انتشار :دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۲
جالب است ۰
ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (سرمایه‌گذاری بانک ملی) در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ دی ماه ۱۳۹۸، با افزایش ۱۸ هزار و ۳۹۵ میلیارد و ۳۱۶ میلیون ریال به ۱۳۲ هزار و ۲۶۹ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال رسید.
مروری بر پرتفوی دی ماه "وبانک"
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (سرمایه‌گذاری بانک ملی) در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ دی ماه ۱۳۹۸، با افزایش ۱۸ هزار و ۳۹۵ میلیارد و ۳۱۶ میلیون ریال به ۱۳۲ هزار و ۲۶۹ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال رسید.

 شرکت سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (سرمایه‌گذاری بانک ملی) سرمایه ۱۵ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ دی ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (سرمایه‌گذاری بانک ملی) با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ دی سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲۴ هزار و ۶۰۶ میلیارد و ۱۹۵ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۱۱۳ هزار و ۸۷۴ میلیارد و ۵۱۴ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۱۸۳ میلیارد و ۲۲۹ میلیون ریال به ۲۴ هزار و ۷۸۹ میلیارد و ۴۲۴ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (سرمایه‌گذاری بانک ملی) نیز با افزایش ۱۸ هزار و ۳۹۵ میلیارد و ۳۱۶ میلیون ریال معادل ۱۳۲ هزار و ۲۶۹ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال محاسبه شد.

"وبانک" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۶۸۴ میلیارد و ۱۱۴ میلیون ریال به مبلغ یک هزار و ۱۴۷ میلیارد و ۳۱۵ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۴۳۶ میلیارد و ۲۰۱ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (سرمایه‌گذاری بانک ملی) طی دوره یک ماهه منتهی به دی ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۳۴۷ میلیارد و ۱۷۳ میلیون ریال خریداری کرد.

 

https://sarmayegozarionline.ir/vdcd9o09.yt0f56a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از شاخص بورس تا انتهای سال
بیش از دو میلیون
کمتر از دو میلیون
آخرین عناوین