تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۶
جالب است ۰
شرکت کالسیمین در صورت های مالی میان دوره ای ۹ماهه، سود هر سهم را یک هزار و ۲۸۵ریال اعلام کرد.
«فاسمین» سود ۹ماهه را ۱۲۸۵ ریال اعلام کرد
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،شرکت کالسیمین در صورت های مالی میان دوره ای ۹ماهه، سود هر سهم را یک هزار و ۲۸۵ریال اعلام کرد.

 شرکت کالسیمین در گزارش ۹ماهه منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۸ اعلام کرد، سود عملیاتی شرکت با رشد ۴۴درصدی نسبت به مدت مشابه سال مالی گذشته به دو هزار و ۴۰۳میلیارد ریال، سود خالص با رشد ۵۲ درصدی به دو هزار و ۵۶۹ میلیارد ریال و سود انباشته با رشد ۱۱درصدی به ۵ هزار و ۸۹۰میلیاردریال رسید.

«فاسمین» پیش از این در گزارش ۶ماهه سود هر سهم را یک هزار و ۱۹۷ریال اعلام کرده بود و در گزارش ۹ماهه با رشد ۷درصدی یک هزار و ۲۸۵ ریال اعلام کرده است که رشد قابل توجهی نبوده است.

این شرکت فروش این دوره را به ۲۳هزار و ۳۰۶ تن رسانده و ارزش این میزان از فروش خود را ۳ هزار و ۸۸۸ میلیارد ریال اعلام کرد. همچنین سود ناخالص از این محل را دو هزار و ۲۸۴میلیارد ریال اعلام کرد.

شرکت کالسیمین در تشریح اهداف و برنامه های راهبردها خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرده که شرکت قصد دارد سطح تولید قبلی خود را حفظ کرده و تغییر با اهمیتی در نوع و مقدار محصولات تولیدی ایجاد نخواهد داشت.

با توجه به تسهیلات مالی این شرکت که شامل دوفقره وام دریافتی از بانک های توسعه صادرات و تجارت با نرخ های ١۶ و ١٨ درصد است، اقساط آن براساس ضوابط مربوطه و در مهلت مقرر باز پرداخت می شود.

گفتنی است، بااهمیت ترین ریسک‌های شرکت در این حوزه تغییرات سیاست‌های ارزی دولت و مقررات حاکم بر صادرات است که شرکت با آن مواجه شده است. با این وجود از آنجا که نرخ‌های فروش محصول متاثر از دو عامل نرخ های جهانی و نرخ تسعیر ارز است، در صورت اعمال محدودیت صادرات، تاثیر با اهمیتی بر درآمدهای شرکت ندارد.

 

https://sarmayegozarionline.ir/vdcefx8p.jh8zvi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما