تاریخ انتشار :سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۴
جالب است ۰
شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در صورت های مالی میان دوره ای ۶ماهه از رشد ۴۷۳هزار و ۹۹۶میلیارد ریالی پرتفوی بورسی خبر داد.
افزایش ۴۷۳ هزار میلیارد ریالی پرتفوی بورسی «فارس»
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در صورت های مالی میان دوره ای ۶ماهه از رشد ۴۷۳هزار و ۹۹۶میلیارد ریالی پرتفوی بورسی خبر داد.

 شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در اطلاعات و صورت‌های مالی میان دوره ای ۶ماهه سود هرسهم را ۱۵۴ریال اعلام کرد که نسبت به گزارش ۳ماهه ۹۰درصد افزایش یافته است.

«فارس» در این گزارش سود عملیاتی را ۱۴هزار و ۷۲۰میلیارد ریال، سود خالص را ۱۴ هزار و ۱۱۲میلیارد ریال و زیان انباشته پایان دوره را ۱۱۲هزار و ۷۱۵میلیارد ریال اعلام کرده است.

این شرکت در دوره ۶ماهه منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۸ با توجه به صورت وضعیت پرتفوی سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس اعلام کرده است که پرتفوی بورسی با رشد ۴۷۳هزار و ۹۹۶میلیارد و ۵۳۵میلیون ریال همراه شده است. همچنین در این پرتفوی بهای تمام شده با رشد ۹هزار و ۸۹۱ میلیارد ریالی به ۴۹هزار و ۷۹میلیارد ریال رسید. علاوه بر این ارزش بازار «فارس» با افزایش ۱۹۳هزار و ۲۴۸میلیارد ریالی به مبلغ ۵۲۳هزار و ۷۶میلیارد ریال بالغ شده است.

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در این پرتفوی کل مبلغ سهام واگذار شده را ۱۷هزار و ۸۷۶میلیارد ریال منتشر کرده است که سود این واگذاری به ۱۳هزار و ۸۸۶میلیارد ریال رسید. از سوی دیگر کل مبلغ سهام خریداری شده در بورس به ۱۰هزار و ۱۸۸میلیارد ریال بالغ شد.

«فارس» در این گزارش به تشریح اهداف خود در خصوص ترکیب پرتفوی پرداخته است و اعلام کرد که به دنبال جلب مشارکت‎های مردمی از طریق عرضه سهام شرکت‎های زیرمجموعه پذیرفته شده و قابل پذیرش در بورس اوراق بهادار تامین منابع مالی مورد نیاز طرح های در دست اقدام است و همچنین اصلاح ساختار مالی شرکت ها از طریق افزایش سرمایه را در دستور کار دارد.

لازم به ذکر است؛ این شرکت در راستای اصلاح ساختار مالی قصد دارد در برخی از شرکت های زیرمجموعه و شرکت اصلی از جمله افزایش سرمایه، مطالعه و اصلاح پرتفوی سرمایه گذاری با هدف خلق ارزش افزوده را عملیاتی کند.

 

https://sarmayegozarionline.ir/vdcjxtem.uqevmzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما