کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

طبق آمار معاملات آذر ۹۸؛

بانک‌ها جزو ۱۰ صنعت با ارزش بازار سهام شدند

20 دی 1398 ساعت 10:12

تازه‌ترین آمارهای منتشر شده نشان می‌دهد بانک‌ها و موسسات اعتباری در میان ۱۰ صنعت بزرگ بورس و فرابورس از نظر ارزش معاملات تا پایان آذر سال ۹۸ قرار گرفتند.


به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،سپرده گذاری مرکزی اوراق و تسویه وجوه با انتشار عملکرد صنایع بازار سهام اعلام کرد که بانک‌ها و موسسات اعتباری در بین 10 صنعت با ارزش بورس و فرابورس، در رده ششم برترین صنایع قرار دارند.

بر اساس این گزارش، «اوراق تامین مالی» با 231 هزار و 169 میلیارد ریال درپایان آذر 98 در صدر بزرگترین صنعت بورسی از نظر ارزش معاملات ایستاد. همچنین «صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله» با 101 هزار و435 میلیارد ریال و «فلزات اساسی» با 57 هزار و 040 میلیارد ریال در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.

رده های چهارم تا دهم با ارزش‌ترین صنایع

افزون بر این، گروه «خودرو و ساخت قطعات، مواد و محصولات دارویی، بانک‌ها و موسسات اعتباری، محصولات شیمیایی، محصولات غذایی و آشامیدنی بجز قند و شکر، عرضه برق و گاز و بخار آب گرم» در مکان های چهارم تا دهم بزرگترین صنایع بورسی و فرابورسی از نظر ارزش معاملات هستند.

ضعیف‌ترین صنایع

بر اساس این گزارش، «فعالیت های هنری و سرگرمی و محصولات چوبی» در رتبه های انتهایی با ارزش ترین صنایع بورس و فرابورس ایستادند.


کد مطلب: 61112

آدرس مطلب :
https://www.sarmayegozarionline.ir/news/61112/بانک-ها-جزو-۱۰-صنعت-ارزش-بازار-سهام-شدند

سرمایه گذاری آنلاین
  https://www.sarmayegozarionline.ir