تاریخ انتشار :جمعه ۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۴
جالب است ۰
سرمربی تیم فوتبال نساجی معتقد است تیمش برابر استقلال خوب بازی کرد و به جز نتیجه، تمام آمارها به نفع این تیم بوده است.
مهاجری: برای لحظه به لحظه بازی با پرسپولیس برنامه داریم
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال نساجی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس حاضر شد و اظهار کرد: بازی فردا برابر پرسپولیس همیشه شرایط خاص خود را داشته است. هفته گذشته برابر استقلال که بهترین تیم حال حاضر ایران است، فوتبال خوبی به نمایش گذاشتیم و موقعیت‌های زیادی را خلق کردیم. به جز نتیجه کفه ترازو به نفع نساجی بود.

وی اضافه کرد: شکست برابر استقلال چیزی از ارزش‌های ما کم نمی کند زیرا بازیکنان فوتبال خوبی را ارائه می‌دهند. البته نتایج ما قابل قبول نیست ولی از لحاظ فنی کیفیت خوبی داریم. برابر استقلال در آمار برتر بودیم. اگر تیمم برابر استقلال خوب بازی نمی‌کرد، نگران می‌شدم اما در هفته‌های اخیر باید تمرکز را روی گل زدن بیشتر کنیم و در دیدار با استقلال این طلسم توسط عباس‌زاده شکسته شد. برابر پرسپولیس که قهرمان ۳ دوره اخیر لیگ ایران است کار سختی داریم اما امیدواریم اتفاقات طبق میل ما باشد تا پس از سوت داور، تیم خوشحال زمین نساجی باشد.

سرمربی نساجی درباره صادر نشدن کارت یک سری از بازیکنان تیمش و مسکلات مالی این تیم گفت: این مشکلات یک شبه به وجود نیامده است. اتفاقاتی که برای نساجی به وجود آمده به مرور زمان روی هم انباشته شده است.

او در خصوص مصدومان و محرومان تیمش گفت: ما برای دیدار فردا محمدمهدی نظری را نخواهیم داشت.

مهاجری درباره فسخ قرارداد جونیور با پرسپولیس پس از لبخندی کنایه‌آمیز گفت: جونیور بازیکنی بود که در پنج بازی اخیر پرسپولیس به میدان نرفته بود.

وی در خصوص تاکتیک تیمش برابر پرسپولیس گفت: شاید من میامدم با یک فوتبال بسته‌تر امتیاز می‌گرفتم و الآن شاید ۳ امتیاز هم بیشتر داشتیم اما وقتی من هجومی بازی می‌کنم و علی رغم اخت هوادار تشویق می‌کند، چرا هجومی بازی نکنم؟ به هر حال یک جا گره نتیجه بازی هم باز می‌شود و این باعث می‌شود تیم حریف هم فضا پیدا کند و عمق دفاع آن‌ها باز شود. کار سختی برابر پرسولیس داریم و برای لحظه به لحظه این دیدار برنامه خاصی داریم؛ چه در دفاع و چه در حمله.

سرمربی نساجی در خصوص آلودگی هوا گفت: هوای تهران که وضعیتش معلوم است و این هوا روی همه تاثیر می‌گذارد. من مجبور بودم هر ۱۰ دقیقه، ۲ دقیقه به بازیکنانم استراحت دهم تا اکسیژن بگیرند. امیدوارم این موضوع در دیدار فردا حادثه‌ساز نباشد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcawynm.49nay15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما