تاریخ انتشار :شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۸
جالب است ۰
۶۰ میلیون نفر به ویژه خانوارهای کم درآمد از منابع حاصل از اصلاح قیمت بنزین برخوردار می‌شوند.
۶۰ میلیون نفر از منابع حاصل از اصلاح قیمت بنزین برخوردار می‌شوند
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، علی ربیعی ، اظهار داشت: در ادامه مباحث مربوط به اصلاح ساختار بودجه و اقتصاد ایران، چهل و دومین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی برگزار شد.

سخنگوی دولت با اشاره به تصمیمات جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی درباره مدیریت مصرف سوخت و حمایت اجتماعی، گفت: درابتدای جلسه «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور و «محمدباقر نوبخت» رئیس سازمان برنامه و بودجه گزارش هایی به اعضای جلسه ارائه کردند.

ربیعی بیان کرد: سران قوا ضمن تشکر از تلاش‌های وزیر کشور برای اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت، هر کدام به صورت جداگانه صحبت کردند و بر همکاری همه جانبه همه دستگاه‌ها و نهادهای کشور برای اجرای موفق این طرح ملی تاکید کردند.

وی یکی دیگر از مباحث این جلسه را تحقق و اهداف طرح مدیریت مصرف سوخت و حمایت از اقشار کم درآمد جامعه عنوان کرد و گفت: در این جلسه ایجاد عدالت اجتماعی و برخوردار شدن 60 میلیون نفر از خانواده‌های کم درآمد از منابع حاصل از اصلاح قیمت بنزین، مورد تاکید مجدد قرار گرفت.

سخنگوی دولت با بیان این که از اهداف مهم این طرح مبارزه با قاچاق سوخت بود که در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی مورد بحث قرار گرفت، افزود: بحث مدیریت مصرف سوخت و مقاوم‌سازی اقتصاد ناشی از این طرح نیز در این جلسه مطرح شد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcjytei.uqeoxzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما