تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۹
جالب است ۰
مدیر گروه بازرگانی هند ظرفیت بندر چابهار را برای تجارت خارجی و گردشگری دریایی بی نظیر دانست و افزود: هند تمایل زیادی به سرمایه گذاری در چابهار دارد و بزودی زمینه سرمایه گذاری های آتی را فراهم خواهیم کرد.
هندی ها در چابهار سرمایه گذاری می کنند
به گزارش سرمایه گذاری آنلاین و به نقل از پایگاه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، هرس مشیرا تصریح کرد: قابلیت، ظرفیت و موقعیت منحصر به فرد بندر چابهار، زمینه بسیار خوبی را برای سرمایه گذاران بخش خصوصی در این بندر فراهم کرده است.

وی افزود: طرح های زیربنایی خوبی از جمله پالایشگاه پتروشیمی، راه آهن، توسعه اسکله و محور ترانزیت در حال اجرا یا در دست مطالعه است که می تواند راه را برای سرمایه گذاری سودآور فراهم سازد.

هرش میشرا تاکید کرد که در بازگشت به کشورش با ارایه گزارشی از این سفر، بزودی زمینه های سرمایه گذاری فراهم خواهد شد.

براساس این گزارش؛ در بندر چابهار تسهیلات بسیار و ویژه ای برای سرمایه گذاران پیش بینی شده که اجاره طولانی مدت زمین با تخفیف ویژه، تسریع در ترخیص کالا و تخفیفات گمرکی، معافیت مالیاتی 20 ساله و 30 درصد تخفیف در هزینه تخلیه کانتینری و انبار کالا از جمله آنهاست. 

همچنین با توجه به اینکه افغانستان و برخی کشورهای آسیای میانه در خشکی محصور هستند، بندر چابهار موقعیت و شرایط بسیار خوبی را برای این کشورها آماده کرده تا بتوانند کالای خود را به مناطق مختلف دنیا صادر یا کالای مورد نیاز را وارد کنند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdci2.awtt1avccb.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما