تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۵
جالب است ۰
رقابت‌های قهرمانی جهانی موی تای جوانان و نوجوانان - ترکیه

۱۷ مدال موی‌تای‌کاران جوان و نوجوان در مسابقات جهانی

در پایان رقابت های موی تای قهرمانی جهان در آنتالیا ترکیه تیم موی تای جوانان و نوجوانان ایران با کسب ۱۷ مدال (۲طلا، ۳نقره و ۱۲ برنز) در جایگاه یازدهم جهان قرار گرفت.
۱۷ مدال موی‌تای‌کاران جوان و نوجوان در مسابقات جهانی
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،در پایان مسابقات قهرمانی جهان موی تای جوانان، نوجوانان و نونهالان که با حضور ۱۴۰۰ ورزشکار در آنتالیا ترکیه برگزار شد، تیم ایران با کسب ۱۷ مدال (۲طلا، ۳ نقره و ۱۲ برنز) در جایگاه یازدهم قهرمانی جهان قرار گرفت و تیم‌های روسیه، ترکیه و تایلند به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم ایستادند.

تیم موی تای ایران با ۳۴ ورزشکار (۱۵ ورزشکار دختر و ۱۹ پسر) در دو بخش جوانان و نوجوانان در قهرمانی جهان شرکت کرد که برای اولین بار در تاریخ موی تای ایران دختران موفق به کسب دو مدال طلا شدند.

در رقابتهای موی تای قهرمانی جهان ترکیه، فرشته حسن زاده در وزن منفی ۴۲ کیلوگرم و سیما نیکنام در مثبت ۷۱ کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند، رقیه محمدیان در وزن منفی ۴۵ کیلوگرم، کیان انتظام در منفی ۸۱ کیلوگرم و علیرضا رحیمی در منفی ۴۸ کیلوگرم به مدال نقره رسیدند و محدثه رصونی در وزن منفی ۶۷ کیلوگرم، ثمین یحیوی در منفی ۷۱ کیلوگرم، سبحان عباسی در منفی ۸۶ کیلوگرم، نوید رشیدی‌زاده در مثبت ۹۱ کیلوگرم، فاطمه حسینی در منفی ۶۰ کیلوگرم، شادی چکی‌نژادیان در منفی ۴۵ کیلوگرم، سیده کیمیا حسینی در منفی ۶۳/۵ کیلوگرم، مهدی حسنی دهج در مثبت ۸۱ کیلوگرم، صدف سادات موسوی در منفی ۴۲ کیلوگرم، امیرعباس اصغری در منفی ۴۴ کیلوگرم، سروش قادر زینبی در منفی ۵۰ کیلوگرم و مهران اسپنانی در مثبت ۷۱ کیلوگرم به مدال برنز این رقابتها دست یافتند.

هدایت این تیم را فرشید کریمی (سرمربی) و محسن هداوند، علی مام خسروی، سمیه خزایی، مستانه سیف آبادی(مربیان) و موسی نقی زاده و ذکیه رحیمی به عنوان سرپرستان تیم در قهرمانی جهان ترکیه بر عهده داشتند.

تیم موی تای جوانان و نوجوانان با هزینه‌ی اسپانسر در قهرمانی جهان ترکیه شرکت کرده بود.

 

https://sarmayegozarionline.ir/vdcbawbs.rhbsgpiuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما