تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۲
جالب است ۰
سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی درباره بازی دوستانه مقابل عمان گفت: بازیکنان با انگیزه و نظم بسیار خوبی بازی کردند.
هاشم‌پور: می‌خواهیم با یک روحیه خوب عازم قطر شویم
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،عباس هاشم‌پور در ابتدا درباره برگزاری اردوی تدارکاتی در عمان گفت: طبق درخواستی که داشتیم با پیگیری کمیته فوتبال ساحلی عازم عمان شدیم و اردوی خوبی را از ۳ روز قبل در این کشور آغاز کردیم. خوشبختانه از شرایط بسیار خوبی بهره می‌بریم، به خصوص که شرایط آب و هوایی هم نزدیک به قطر است.

او ادامه داد: تمرینات را در ۲ روز ابتدایی در دو نوبت صبح و عصر برگزار کردیم و در نهایت روز گذشته در اولین بازی تدارکاتی برابر عمان به میدان رفتیم. البته قرار بود که تیم مراکش هم به عمان بیاید و ۲ بازی با تیم ما و ۲ بازی هم با عمان داشته باشد، اما سفرش به عمان در آخرین روز لغو شد.

وی ادامه داد: تیم عمان از تیم‌های خوب آسیا است که به جام جهانی ۲۰۱۹ پاراگوئه هم صعود کرده و متاسفانه در مسابقات انتخابی جام جهانی در تایلند برابر این تیم نتیجه را واگذار کرده بودیم. اما روز گذشته بازی خوبی برابر این تیم داشتیم و بازیکنان با انگیزه و نظم بسیار خوبی بازی کردند و تمام نکات فنی را که در تمرینات مرور کرده بودیم، اجرا کردند. در این بازی همه بازیکنان نمایش فردی قابل قبولی از خود به نمایش گذاشتند و نتیجه تیمی هم که به پیروزی منجر شد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی افزود: امروز به ریکاوری می‌پردازیم تا بازیکنان را برای بازی دوم که فردا برگزار می‌شود ، آماده کنیم. امیدوارم بار دیگر با یک نمایش خوب در بازی مقابل عمان و در نهایت با یک روحیه خوب عازم قطر شویم و در بازی‌های جهانی ورزش‌های ساحلی مثل همیشه از فوتبال ساحلی ایران دفاع کنیم.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcaeanm.49nmw15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین