تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۵
جالب است ۰
معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور گزارش "بدهی‌ها و مطالبات دولت و شرکت‌های دولتی" طی دوره سه ماهه اول سال‌جاری را به رییس جمهور ارائه کرد.
گزارش بدهی‌ها و مطالبات دولت به رییس جمهوری ارائه شد
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور اعلام کرد: در اجرای حکم بند (ب) ماده (1) قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور گزارش بدهی‌ها و مطالبات دولت و شرکت های دولتی برای سه ماهه اول سال 1398، به منظور ارایه به کمیسیون‌های ذیربط در مجلس شورای اسلامی در معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور (مرکز مدیریت بدهی‌ها و دارایی های مالی عمومی) تهیه و برای رییس جمهور محترم ارسال شده است.

این گزارش می افزاید: به منظور احصا و گزارش ارقام بدهی‌ها و مطالبات بخش عمومی و در اجرای حکم ماده مذکور، از آبان ماه سال 1394 تاکنون بالغ بر 18 فقره گزارش بدهی‌ها و مطالبات در مقاطع سه ماهه و سالانه برای مراجع قانونی ذیربط توسط مرکز مدیریت بدهی‌ها و دارایی‌های مالی عمومی و با همکاری ادارات کل امور اقتصادی و دارایی استان‌ها تهیه گردیده است.

بر اساس این گزارش، تا کنون بیش از 90 هزار فقره گزارش از بیش از 3500 نقطه گزارشگری (دستگاه اجرایی) از طریق سامانه مدیریت اطلاعات بدهی ها و مطالبات دولت (سماد) دریافت گردید که مبنای تهیه گزارشات مجموعه دولت و شرکت‌های دولتی بوده است.

گفتنی است، فرآیند اخذ اطلاعات طبق بخشنامه معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور از سال 1395 تاکنون بصورت الکترونیکی و از طریق سامانه مذکور است.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcb8zbs.rhbaspiuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین