تاریخ انتشار :جمعه ۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۶
جالب است ۰
سرمربی تیم ملی تکواندو با بیان اینکه سجاد مردانی از روز شنبه به جمع اردونشینان اضافه می‌شود، گفت: منتظریم او بیاید تا وضعیتش را ببینیم.
عسکری: باید وضعیت مردانی را بررسی کنیم/ عاشورزاده مشکل سر وزن رسیدن دارد
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،فریبرز عسکری ، با اشاره به آغاز اردوی تیم ملی تکواندو از روز دوشنبه، اظهار کرد: خوشبختانه تمامی نفرات دعوت شده به غیر از سجاد مردانی تمرینات خود را با جدیت دنبال می‌کنند و برای حضور موفق در رقابت های گرندپری بلغارستان در اردو بسر می‌برند.

سرمربی تیم ملی تکواندو درباره وضعیت آسیب‌دیدگی سجاد مردانی گفت: مردانی از روز شنبه به جمع ما اضافه می‌شود و در حال حاضر مشغول درمان پای آسیب‌دیده‌اش است. او باید به اردو بیاید تا وضعیتش را مورد بررسی قرار دهیم. پزشکان اعلام کرده‌اند مشکل خاصی نیست و او را می رسانند. امیدوارم مشکل خاصی نباشد و بتوانیم از او استفاده کنیم.

وی درباره حضور در رقابت‌های گرندپری بلغارستان، گفت: همان نفراتی را که به گرندپری ژاپن فرستادیم به بلغارستان اعزام می‌کنیم. امتیازات این رویداد نیز مانند تورنمنت ژاپن است و هدف ما این است که نفراتمان هر چه بیشتر امتیازات لازم را برای کسب سهمیه المپیک بدست بیاورند. تمام تلاش ما این است که علاوه بر کسب ۳ سهمیه کامل المپیک، ۳ نفر پشت سر آن‌ها نیز جزو ۲۰ نفر نخست رنکینگ قرار گیرند تا اگر  اتفاقی افتاد، نفر پشت سری جایگزین شود. در واقع بدنبال این هستیم که با کسب امتیازات لازم ۶ المپیکی داشته باشیم.

عسکری با تاکید بر اینکه در حال حاضر تمرکزمان بر روی کسب سهمیه‌های المپیک است، گفت: طبق برنامه بیست و سوم عازم گرندپری بلغارستان می‌شویم و فدراسیون در تلاش است از بلغارستان یکسره عازم صربستان شویم چرا که تورنمنت صربستان ۵ روز بعد از بلغارستان برگزار می‌شود و بازگشت دوباره به ایران توجیه ندارد. تورنمنت صربستان نیز ۱۰ امتیازی است و می‌تواند در راه کسب سهمیه موثر باشد.

سرمربی تیم ملی تکواندو در پایان درباره آخرین وضعیت فرزان عاشورزاده و دوری او از شرایط مطلوب، گفت: بحث نتیجه‌گیری یک ورزشکار به عوامل زیادی بستگی دارد. الحق و الانصاف عاشورزاده در تمرینات فوق‌العاده با انگیزه و پرتلاش ظاهر می‌شود اما فکر می‌کنم بحث کاهش وزن به او آسیب‌ می‌زند. در تلاشیم با کمک پزشک تغذیه روشی را در پیش بگیریم که عاشورزاده راحت‌تر سر وزن برسد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcb50bs.rhbaspiuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما